Business & competitive intelligence for your daily job (consultanţi, consilieri, front-office, vânzări directe, CRM)

Business & competitive intelligence for your daily job (consultanţi, consilieri, front-office, vânzări directe, CRM)

(consultanţi, consilieri, front-office, vânzări directe, CRM)

    NOU

OBIECTIV

Însuşirea de către participanţi a unui set de cunoştinţe specifice domeniului Business & Competitive Intelligence, care poate fi utilizat de către aceştia în activitatea proprie. Seminarul constituie o inițiere practică din perspectiva experţilor în Intelligence, cu privire la raportarea și utilizarea datelor şi informațiilor în procesul de luare a deciziilor.

GRUPUL ŢINTĂ

Seminarul este util personalului din front-office, vânzări directe, managementul relaţiei cu clienţii, consultanţilor, consilierilor, tuturor angajaţilor dintr-o companie/instituţie financiară, care prin gestionarea informaţiilor despre produse, servicii, clienţi, competitori şi despre mediul în care organizaţia îşi desfăşoară activitatea sau are interese, contribuie la susţinerea proceselor decizionale ale managementului.

CONŢINUT

  • Noţiuni specifice de Business & Competitive Intelligence;
  • Cum se creează un produs de Business & Competitive Intelligence şi înțelegerea rolului acestuia în luarea deciziilor;
  • Procesul de Intelligence: Modelul Ciclului de Intelligence;
  • Selectarea nevoilor prioritare de informaţii;
  • Planificarea culegerii de informaţii;
  • Culegerea legală de informaţii;
  • Procesarea, analiza şi sinteza informaţiilor;
  • Diseminarea informaţiilor;
  • Impactul unui produs de tip Intelligence asupra deciziei de business.

LECTORI

Dr. Sergiu Medar are o vastă experienţă în diplomaţie şi în domeniul informaţiilor, acumulată pe parcursul carierei sale: Consilier prezidenţial – Departamentul Securităţii Nationale, Şef al Comunităţii Naţionale de Informaţii şi membru al Consiliului Suprem de Apărare a Ţării; Şef al Direcţiei Informaţii Militare şi Director General în cadrul Direcţiei Generale de Informaţii a Apărării. A avut misiuni diplomatice în SUA, Canada, Brazilia şi Argentina. Este profesor universitar la Academia Naţională de Informaţii unde predă cursuri de Diplomaţia Apărării, Teoria negocierilor şi Teoria crizelor. De asemenea, este profesor asociat la Universitatea Babes Bolyai unde predă cursuri de Diplomaţia Apărării şi Business/Competitive Intelligence.

Dr. Adriean Pârlog are peste 25 de ani de experienţă în domeniul Intelligence şi a deţinut funcţia de Şef al serviciului de analiză informaţii militare. În prezent este profesor asociat la Universitatea Lucian Blaga şi la Universitatea Babeş Bolyai, membru în comisii de admitere la cursul postuniversitar de Informaţii Militare, membru în comisii la Colegiul Naţional de Apărare, conducător ştiinţific, etc. A absolvit Facultatea de Cibernetică Economică şi Statistică – Specialitatea Cibernetică Economică, după care a urmat un curs postuniversitar de Specializare în Modelarea şi simularea fenomenelor economico – sociale în cadrul ASE. Deţine titlul de Doctor obţinut de la Academia de Înalte Studii Militare, unde a absolvit şi un curs postuniversitar de informaţii militare. Aria sa de expertiză include: intelligence & business intelligence, teoria informaţiilor, modelarea şi simularea proceselor economice şi sociale.

Drd. Ionuţ Corduneanu este specialist în informaţii şi securitate, consultant în informaţii pentru afaceri şi doctorand la Academia Naţională de Informaţii, vicepreşedinte al Asociaţiei Specialiştilor în Informaţii pentru Afaceri (asia.org.ro), membru al Strategic & Competitive Intelligence Professionals (scip.org) şi redactor-şef adjunct al revistei Business/Competitive Intelligence. De asemenea, este trainer autorizat ANC, livrând în mod curent cursuri în domeniul informaţiilor pentru afaceri. Este licenţiat în comunicare socială-informaţii (ANI) şi are o practică de peste 13 ani în domeniul intelligence.

DURATA CURSULUI

Cursul se desfăşoară pe durata unei zile (8 ore).

PERIOADA DE DESFĂŞURARE

10 noiembrie 2017, orele 9.00 – 17.00

Înscrierea la curs se face prin completarea fişei de înscriere.

IBR va organiza cursul la sediul său, asigurând lectori specializaţi, suport de curs, bază materială necesară şi servicii de catering.

La finalul cursului, participanţilor li se va înmâna un certificat, emis de IBR (sub egida membrilor fondatori: BNR şi ARB), cu 7 credite de dezvoltare profesională continuă (CPDs).

PERSOANĂ DE CONTACT

Anca Străchinescu,

Specialist formare

Tel.: 0372.394.424,

e-mail: anca.strachinescu@ibr-rbi.ro