IMPOZITUL PE VENIT ŞI CONTRIBUŢIILE SOCIALE – ASPECTE PRACTICE | Institutul Bancar Român

IMPOZITUL PE VENIT ŞI CONTRIBUŢIILE SOCIALE – ASPECTE PRACTICE

IMPOZITUL PE VENIT ŞI CONTRIBUŢIILE SOCIALE – ASPECTE PRACTICE

 Sigla_IBR_2017  EY_logo13 NOU

OBIECTIV

Transferul contribuţiilor sociale de la angajator la angajat este o măsură cu impact major pentru angajaţii din România, iar legislaţia ce a intrat în vigoare la data de 1 ianuarie 2018 nu oferă angajatorilor soluţii pentru problemele ce au apărut deja în practică.  Seminarul prezintă în detaliu modificările legislative actuale intervenite în sfera impozitului pe venit şi a contribuţiilor sociale. Pe parcursul acestuia vor fi prezentate şi exemple practice, prin care vrem să venim în întâmpinarea angajatorilor, pentru a înţelege mai bine şi a face faţă cu succes noilor provocări legislative.De ce să alegem acest seminar?

GRUPUL ŢINTĂ

Seminarul este recomandat personalului cu responsabilităţi în departamentele Contabilitate, Fiscalitate, Resurse Umane din industria serviciilor financiare.

TEMATICĂ

  • Cele mai recente modificări aduse legislaţiei: detaliere şi analiză;
  • Regimul fiscal pentru cele mai întâlnite beneficii acordate salariaţilor;
  • Formularul 600;
  • Modificările intervenite în cadrul veniturilor de natură salarială şi a celor din activităţi independente;
  • Evitarea optimizării fiscale artificiale de la salariat la PFA;
  • Sesiune de întrebări şi răspunsuri; exemple practice.

LECTORI

Claudia Sofianu este Partener în cadrul EY Romania, conducând linia de business People Advisory Services care se concentrează pe servicii destinate persoanelor fizice. A acumulat o experienţă de peste 12 ani în diferite arii fiscale, cum ar fi: impozitul pe veniturile persoanelor fizice, tratate de evitare a dublei taxări, asigurări sociale la nivel intern şi internaţional, planificare fiscală, structurarea pachetelor compensatorii şi proceduri de imigrare. Participă în proiecte de due-dilligence şi de legislaţia muncii, precum şi restructurări la companii private sau publice. Claudia a absolvit Universitatea “Babeş-Bolyai” din Cluj-Napoca şi este licenţiată în Drept, deţinând de asemenea şi o diplomă de master în Dreptul comunitar al afacerilor.

Corina Mîndoiu este Senior Manager în cadrul departamenului de Asistență fiscală persoane fizice al EY România și are o experiență de peste 10 ani  în consultanță fiscală, oferind asistență clienților locali și străini din domeniul bancar, IT, petrol și gaze, auto, farmaceutic, cosmetic, utilitaţi etc. Experiența sa acoperă zona de consultanță privind impozitul pe venit, asigurări sociale, proceduri de imigrare și planificare fiscală; este specializată în proiectarea și implementarea structurilor de remunerare a personalului, ocupându-se și de relația cu autoritățile fiscale în ceea ce privește aspecte legate de conformitatea fiscală, contribuții sociale și imigrare. Corina este membru al Camerei Consultanților Fiscali din România, deține o diplomă de licență în Contabilitate și Informatică de Gestiune și  o diplomă de master în Drept Comercial la ASE București.

DURATA CURSULUI

Cursul se desfăşoară pe durata a ½ zile, cu un total de 4 ore.

PERIOADA DE DESFĂŞURARE

 7 martie 2018, miercuri: orele 9.30 – 14.00

Înscrierea la curs se face prin completarea fişei de înscriere.

IBR va organiza cursul la sediul său, asigurând lector specializat, suport de curs, bază materială necesară şi servicii de catering pe durata desfăşurării cursului. La finalul cursului, participanţilor li se va înmâna un certificat, emis de IBR (sub egida membrilor fondatori: BNR şi ARB), cu 4 credite de dezvoltare profesională continuă (CPDs).

 PERSOANA DE CONTACT:

Sanda Voinescu, Training manager

Tel. 0372 394442; 0748 886 820;

e-mail: sanda.voinescu@ibr-rbi.ro