Expert digital – Competenţe esenţiale pentru a performa la job în era digitală | Institutul Bancar Român

Expert digital – Competenţe esenţiale pentru a performa la job în era digitală

Expert digital – Competenţe esenţiale pentru a performa la job în era digitală

 

Sigla_IBR_2017 Brain Concert NOU

DESCRIERE

Acesta este un seminar practic, conceput pentru a permite participanților să obţină abilităţile şi conceptele esenţiale necesare pentru a excela la locul de muncă, utilizând instrumentele digitale în completarea şi susţinerea competenţelor profesionale specifice.

OBIECTIVE

Însuşirea celor mai recente concepte şi eficiente instrumente digitale pentru a le integra în activitatea ta profesională, astfel încât:

  • să planificaţi, executaţi şi să implementaţi o strategie robustă de social media care să încurajeze încrederea partenerilor şi clienţilor, crescând astfel performanţa vânzărilor;
  • să învăţaţi cum să optimizaţi la nivel înalt un site, pentru a aduce plusvaloare afacerii;
  • să dobândiţi o bună înţelegere a modului de promovare a conţinutului şi să conştientizaţi importanţa promovării plătite pentru conţinut relevant şi uşor de distribuit;
  • să înţelegeţi funcţionarea şi importanţa globală a platformelor online, pentru construirea de comunităţi, pentru marketingul de conținut și promovarea business-ului;
  • să optimizaţi rezultatele prin automatizarea proceselor digitale;
  • să analizaţi eficient rezultatele unei campanii social media, pentru atingerea obiectivelor comerciale.

AUDIENŢĂ

Acest curs este util tuturor profesioniştilor care sunt interesaţi să-şi maximizeze performanţa la locul de muncă, prin consolidarea cunoştinţelor şi aptitudinilor în domeniul digital.

CERINŢE

  • Nu este necesară o experiență prealabilă într-un domeniu conex, singura condiție este de a fi interesați de lumea digitală şi de a dori să evolueze în carieră;
  • Este utilă o bună cunoaştere a utilizării calculatorului.

TEMATICĂ

Concepte fundamentale digitale;

  • E-mail tools;
  • Crearea de conţinut;
  • Optimizarea Web;
  • Search Engine Optimization (SEO);
  • Paid search;
  • Platforme digitale: Facebook, Twitter, LinkedIn, Social Apps, Social video;
  • Analizarea datelor;
  • Automatizarea datelor;
  • Strategii digitale;
  • Studii de caz şi exerciţii.

LECTOR

ADRIAN SITA este General Manager la Gentlab (IBM Advanced Business Partner) şi Head of IT Training la BrainConcert (IBM Business Partner). Deţine, printe altele, următoarele certificări internaţionale: IBM DB2 Content Manager v8.3; IBM DB2 Fundamentals v8.1; IBM Websphere Application Server ND 6.0; IBM Websphere MQ 6.0; Rational Unified Process 7.0;  IBM Websphere Portal 6.0; IBM Authorized Trainer; CA Service Desk.

A absolvit secţia de Automatică şi IT a Universităţii Transilvania din Braşov în anul 2002 şi deţine din 2009 un Master în Managementul proiectelor software la ASE Bucureşti etc.

Clienţi în portofoliu: Ministerul Economiei, Ministerul Finanţelor Publice, ANAF, Ministerul Afacerilor Interne, Petrom, Unicredit Bulbank Bulgaria, ASE Bucureşti, Universitatea Politehnică Bucureşti.

PERIOADA DE DESFĂSURARE

11 – 12 mai 2018, orele 09:00 – 17:00    

Înscrierea la curs se face prin completarea fişei de înscriere. IBR va organiza cursul la sediul său, asigurând lector specializat, suport de curs, bază materială necesară şi servicii de catering.

La finalul cursului, participanţilor li se va înmâna un certificat, emis de IBR (sub egida membrilor fondatori: BNR şi ARB), cu 14 credite de dezvoltare profesională continuă (CPDs).

PERSOANĂ DE CONTACT

Alina Ioniţă Burlacu – Training Specialist

Institutul Bancar Român, str. Negru Vodă nr. 3 Bucureşti sector 3

Mobil: 0749.011.331, e-mail: alina.ionita@ibr-rbi.ro