Inteligența emoțională (IE)

Inteligența emoțională (IE)

 online    

Cum ar arăta viaţa noastră, dacă instituţiile în care lucrăm ar fi conduse de lideri care ne inspiră? Dimensiunea emoţională a activităţii de conducere – uneori invizibilă, alteori ignorată – determină cât de bine vor funcţiona toate celelalte aspecte organizationale. Altfel spus, acţiunile liderilor şi stările lor de spirit au un impact covârşitor asupra celor pe care îi îndrumă.

Conducerea bazată pe inteligenţă emoţională inspiră şi stimulează pasiunea şi entuziasmul; de asemenea, susţine motivaţia şi devotamentul. Cei care şi-au dezvoltat abilităţile emoţionale au început să se cunoască mai bine, să manifeste mai multă empatie, să dea dovadă de mai multă stăpânire de sine şi să beneficieze de relaţii interumane mai armonioase.

OBIECTIV

Participanții la curs vor aprofunda următoarele subiecte:

  • ce înseamnă inteligență emoțională
  • emoție / empatie / simpatie
  • inteligența emoțională în leadership
  • comunicarea eficientă și inteligența emoțională
  • ancora emoțională
  • înțelegerea structurilor care duc la autocontrol emoțional
  • înțelegerea propriei abilități de a fi inteligent emoțional

Obiective practice

  • depășirea barierelor de comunicare emoțională
  • dezvoltarea abilităților de expresie și interpretare emoțională
  • dezvoltarea abilităților de auto-control emoțional

GRUP ŢINTĂ este format din manageri, directori, teamleaderi, şefi de departamente, manageri de produs/proprietari de produs, business partneri, relationship manageri, manageri de proiect, formatori din bănci.

CONŢINUT

  • Inteligența emoțională / Inteligența Rațională
  • Ascultare / Tăcere
  • Emoţie / Empatie / Simpatie
  • Control / Autocontrol emoțional
  • Emoțiile distructive
  • Comunicarea eficientă și inteligența emoțională
  • Ancora emoțională
  • Arta comunicării cu sinele
  • Ecologia schimbării
  • Integritate / Sinceritate / Adevăr
  • Inteligența emoțională în leadership

PREZENTAREA LECTORULUI

Alin Comşa este lector asociat la Institutul Bancar Român şi fondator al unor companii de training & formare profesională în domeniul leadership, coaching etc. El a fost până în 2018 Manager Dezvoltare al departamentului de vânzări într-una dintre băncile aflate în top cinci din România şi parte a unui important grup financiar european. Alin are o experienţă vastă în training şi formare profesională şi a coordonat o serie de proiecte „Train The Trainers”, a participat activ în dezvoltarea platformelor de cursuri interne în cadrul băncii (cu teme dintre cele mai diverse: comunicare, negociere, management, coaching, leadership, dezvoltare personală, vânzări directe, produse financiar-bancare etc.). Deţine o diplomă de master în comunicare, este specialist în activitatea de coaching, trainer autorizat şi de peste 18 ani livrează cu succes cursuri pe tematicile: Leadership, Coaching, NLP, Sisteme de convingere, Inteligenţă emoţională, Time management, Charismă, Motivare şi Comportament seductiv.

DURATA CURSULUI

Cursul se desfăşoară pe durata a 4 ore (două sesiuni a câte două ore).

PERIOADA DE DESFĂŞURARE

10 – 11 martie 2022, orele 09:00 – 11:00

Înscrierea la curs se face prin completarea fişei de înscriere.

Cursul se va livra ONLINE, pe platforma ZOOM.

La finalul cursului, participanţii vor primi un certificat, emis de IBR, sub egida membrilor fondatori: Banca Naţională a României şi Asociaţia Română a Băncilor.

Pentru tariful cursului şi alte detalii vă rugăm să ne contactaţi telefonic sau prin e-mail.

PERSOANA DE CONTACT

Gabriela Dumitrache, Specialist training

Tel: 0748.886.822; e-mail: gabriela.dumitrache@ibr-rbi.ro


Formular de contact

Nume și prenume*

Institutie

Departament

Telefon*

Adresa de email*

Titlul cursului*

captcha

Scrie textul de mai sus:

Comentarii