Noutățile INCOTERMS 2020

Noutățile INCOTERMS 2020

 online

   

OBIECTIV

Seminarul oferă o interpretare complexă a noilor reguli Incoterms 2020 şi a impactului acestora asupra comerţului internaţional, atât la nivelul contractelor comerciale bilaterale, cât şi în relaţiile cu ceilalti participanti, precum firme/broker de carăușerie, de asigurare, birouri vamale și care susțin logistic acest flux al comerțului international. Fiind emise sub auspiciile Camerei Internaționale de Comerț de la Paris, termenii INCOTERMS sunt recunoscuți şi acceptați pe plan internaţional. Acesti termeni definesc obligaţiileriscurile şi costurile suportate de cumpărător şi de vânzător, în derularea unui act de comerț, fie că se desfășoară pe teritoriul unei singure țări, fie că se derulează pe unul sau mai multe continente. Seminarul va prezenta nu numai schimbările pe care le aduce INCOTERMS 2020, comparativ cu versiunea INCOTERMS 2010, dar va oferi participanţilor şi posibilitatea înţelegerii scopului, utilizării şi aplicării acestor reguli în practica comercială, prin exemplificarea unor Studii de caz.

GRUPUL ŢINTĂ

Personal bancar din departamentele de plăţi externe, finanțarea comerțului internațional (garanții, incasso, acreditive documentare și stand-by, scontarea efectelor de comerț, avalizare, contracte escrow), juridic, managerilor relații clienți IMM şi corporaţii; angajaţii companiilor care activează în departamentele operaţionale de export, import, vânzare, desfacere, marketing, juridic, financiar-contabil, precum şi firmelor de transport şi logistică, asigurătorilor, declaranţilor vamali, etc. 

CONŢINUT

  • Ce sunt regulile INCOTERMS?
  • INCOTERMS do’s and don’ts
  • Clasificarea condiţiilor de livrare
  • Modificările INCOTERMS 2020 față de INCOTERMS 2010
      • Condiţiile de livrare văzute atât din perspectiva Vânzătorului, cât și a Cumpărătorului
      • Documentele de livrare utilizate pentru/în cadrul fiecarui termen Incoterms
  • Studii de caz

LECTOR

Stancu MAVRODINEANU

Cu o experiență bancară (BRCE, BCR, Raiffeisen Bank) de peste 30 de ani, din care 25 în activitatea de finanțarea comerțului internațional. De-a lungul carierei, a fost un participant activ în implementarea sistemului SWIFT în România, pentru categoriile de mesaje aferente finanțării comerțului internațional, în derularea și finanțarea proiectelor comerciale de anvergură, implicând produse și structuri complexe.

Cu participări la cursuri și seminarii interne si internaționale, cu responsabilități în formarea noilor angajați privind produsele fezabile activității privin finanțarea comerțului, Stancu vă va ajuta în asimilarea rapidă a noțiunilor  INCOTERMS și a utilizării acestora cu transparență și echidistanță față de clienți.

PERIOADA DE DESFĂȘURARE

26 ianuarie 2021, orele 15:00 – 19:00 

Cursul se va desfasura ONLINE pe platforma ZOOM.

La finalul cursului, participanţilor li se va înmâna un certificat emis de IBR şi CCIR, cu 4 credite de dezvoltare profesională continuă (CPDs).

Pentru tariful cursului şi alte detalii vă rugăm să ne contactaţi telefonic sau prin e-mail.

PERSOANĂ DE CONTACT

Anca Străchinescu, Specialist formare

Tel.: 0748886818, e-mail: anca.strachinescu@ibr-rbi.ro


Formular de contact

Nume și prenume*

Institutie

Departament

Telefon*

Adresa de email*

Titlul cursului*

captcha

Scrie textul de mai sus:

Comentarii