Ghid de bune practici în prevenirea şi gestionarea fraudelor

Ghid de bune practici în prevenirea şi gestionarea fraudelor

 

 online

  NOU

OBIECTIV  

Seminarul îşi propune să aduca în atenţia participanţilor elementele esenţiale în ceea ce priveşte managementul riscului de fraudă, inţelegerea pilonilor principali ai sistemului de management al evenimentelor de fraudă şi etapele aferente procesului de implementare a unui astfel de program.

CONTINUT

  • Introducerea noţiunilor de fraudă şi risc de fraudă
  • Tipologii, riscuri şi consecinţe
  • Necesitatea elaborării şi implementării unei strategii anti-fraudă
  • Procesul de cunoaştere a clientelei
  • Detectarea şi investigarea suspiciunilor de fraudă

GRUP TINTA

Acest program se adresează personalului care, prin natura poziţiei în cadrul organizaţiei, are responsabilităţi în identificarea şi monitorizarea clienţilor, respectiv în detectarea şi raportarea suspiciunilor de fraudă (la orice nivel de control organizational). Grupul ţintă cuprinde: Consilierii şi personalul din ariile de Clientelă, Risc şi Conformitate, Securitate, Audit şi Control Intern, din bănci, IFN-uri, asigurări, consultanţi financiari, auditori externi, etc.

LECTOR

Florin Orban este Şef Departament Securitate Bancară şi Antifraudă în cadrul OTP Bank România; de asemenea, este: examinator de fraudă certificat – Asociaţia Examinatorilor de Fraudă Certificaţi – ACFE – US, membru fondator şi membru în Consiliul Director al Asociaţiei pentru Prevenirea şi Combaterea Fraudelor – APCF şi Vice-Preşedinte al Comisiei Antifraudă din cadrul Asociaţiei Române a Băncilor – ARB. Florin are experienţă în managementul riscului de fraudă, investigarea evenimentelor de fraudă, implementare soluţii IT de monitorizare şi alertare a incidentelor de fraudă.

 

PERIOADA DE DESFASURARE

30 octombrie 2020, între orele 9.30 – 13.30 (4 ore)         

Cursul se va livra ONLINE, pe platforma Zoom

Cursanţii vor avea nevoie de un laptop sau tabletă și conexiune la internet.

Mai precis: vom folosi platforma ZOOM, care pentru cursanţi este o platformă gratuită şi care nu necesită crearea unui cont.

Cursanţii vor avea nevoie de un calculator (laptop), dotat cu sistem de operare MINIM WINDOWS 7, placă de sunet integrat şi browserul Chrome. În cazul în care accesul la un calculator nu este posibil, cursanţii pot accesa întâlnirea online şi de pe telefon cu condiţia de a-şi fi descărcat şi instalat înainte aplicaţia. Ideal ar fi totuşi un calculator pentru condiţii optime de vizualizare. 

Invitaţia este generată de către lector sub forma unui link, care va fi transmis cursanţilor de către organizator, cu o zi înainte de data de începere a cursului.

Cursanţii trebuie să acceseze linkul primit la data şi ora cursului.

Pentru siguranţă vom face împreună cu participanţii câteva teste, înainte de începerea cursului.

Pentru a înţelege cât de uşor este de accesat platforma ZOOM, puteţi urmări acest video: https://youtu.be/fVRReTFe5Lg 

La finalul cursului, participanţilor li se va înmâna un certificat, emis de IBR (sub egida membrilor fondatori: BNR şi ARB), cu 4 credite de dezvoltare profesională continuă (CPDs).

 

Pentru tariful cursului şi alte detalii vă rugăm să ne contactaţi telefonic sau prin e-mail.

 

PERSOANA DE CONTACT:

Georgiana Gojgărea                                                                    

Training specialist                                                            

Telefon: 0748.886.819

e-mail: georgiana.gojgarea@ibr-rbi.ro


Formular de contact

Nume și prenume*

Institutie

Departament

Telefon*

Adresa de email*

Titlul cursului*

captcha

Scrie textul de mai sus:

Comentarii