Ghid de bune practici în prevenirea şi gestionarea fraudelor

Ghid de bune practici în prevenirea şi gestionarea fraudelor

 online

   

OBIECTIV  

Seminarul îşi propune să aduca în atenţia participanţilor elementele esenţiale în ceea ce priveşte managementul riscului de fraudă, inţelegerea pilonilor principali ai sistemului de management al evenimentelor de fraudă şi etapele aferente procesului de implementare a unui astfel de program.

CONTINUT

  • Introducerea noţiunilor de fraudă şi risc de fraudă
  • Tipologii, riscuri şi consecinţe
  • Necesitatea elaborării şi implementării unei strategii anti-fraudă
  • Procesul de cunoaştere a clientelei
  • Detectarea şi investigarea suspiciunilor de fraudă

GRUP TINTA

Acest program se adresează personalului care, prin natura poziţiei în cadrul organizaţiei, are responsabilităţi în identificarea şi monitorizarea clienţilor, respectiv în detectarea şi raportarea suspiciunilor de fraudă (la orice nivel de control organizational). Grupul ţintă cuprinde: Consilierii şi personalul din ariile de Clientelă, Risc şi Conformitate, Securitate, Audit şi Control Intern, din bănci, IFN-uri, asigurări, consultanţi financiari, auditori externi, etc.

LECTOR

Mihaela – Corina Bouleanu este Director Executiv al Direcţiei Conformitate la OTP BANK România. Anterior a fost Director Divizia Conformitate la Banca Româneasca SA – Membră a Grupului NBG. De asemenea, a lucrat la Banca Naţională a României (BNR) ca Inspector în cadrul Direcţiei Supraveghere, având o vastă expertiză în domeniul cerinţelor de prudenţialitate la nivelul sistemului bancar românesc. A deţinut şi funcţii executive în companii de real-estate şi vânzări. Ariile sale de expertiză cuprind conformitatea, spălarea banilor şi securitatea bancară. Din 2020 este Preşedinte al Comisiei de Conformitate din cadrul Asociaţiei Române a Băncilor (ARB), fiindu-i recunoscută contribuţia adusă şi în cadrul Grupului de Lucru privind implementarea Directivei a IVa AML. Este certificată în domenii precum: protecţia datelor, audit şi control intern, spălarea banilor, managementul riscurilor de fraudă în industria serviciilor financiare.

PERIOADA DE DESFASURARE

1 octombrie 2020, între orele 9.30 – 13.30 (4 ore)         

Cursul se va livra ONLINE, pe platforma Zoom

Cursanţii vor avea nevoie de un laptop sau tabletă și conexiune la internet.

Mai precis: vom folosi platforma ZOOM, care pentru cursanţi este o platformă gratuită şi care nu necesită crearea unui cont.

Cursanţii vor avea nevoie de un calculator (laptop), dotat cu sistem de operare MINIM WINDOWS 7, placă de sunet integrat şi browserul Chrome. În cazul în care accesul la un calculator nu este posibil, cursanţii pot accesa întâlnirea online şi de pe telefon cu condiţia de a-şi fi descărcat şi instalat înainte aplicaţia. Ideal ar fi totuşi un calculator pentru condiţii optime de vizualizare. 

Invitaţia este generată de către lector sub forma unui link, care va fi transmis cursanţilor de către organizator, cu o zi înainte de data de începere a cursului.

Cursanţii trebuie să acceseze linkul primit la data şi ora cursului.

Pentru siguranţă vom face împreună cu participanţii câteva teste, înainte de începerea cursului.

Pentru a înţelege cât de uşor este de accesat platforma ZOOM, puteţi urmări acest video: https://youtu.be/fVRReTFe5Lg 

La finalul cursului, participanţilor li se va înmâna un certificat, emis de IBR (sub egida membrilor fondatori: BNR şi ARB), cu 4 credite de dezvoltare profesională continuă (CPDs).

Pentru tariful cursului şi alte detalii vă rugăm să ne contactaţi telefonic sau prin e-mail.

PERSOANA DE CONTACT:

Georgiana Gojgărea                                                                    

Training specialist                                                            

Telefon: 0748.886.819

e-mail: georgiana.gojgarea@ibr-rbi.ro


Formular de contact

Nume și prenume*

Institutie

Departament

Telefon*

Adresa de email*

Titlul cursului*

captcha

Scrie textul de mai sus:

Comentarii