Engleza pentru afaceri

Engleza pentru afaceri

Astăzi trăim într-o „comunitate globală”. Oamenii corespondează în mod regulat cu persoane din părţi diferite ale globului, atât produsele sunt cumpărate şi vândute, cât şi serviciile sunt oferite la nivel global. Limba engleză are un rol major necontestat în această „globalizare” şi a devenit canalul unic de comunicare internaţională. Este important pentru profesioniştii din domeniul afacerilor să comunice eficient cu partenerii din afara ţării. Companiile şi angajatii lor recunosc nevoia imperativă de a investi în cursurile de limba engleză cu specific de business.

OBIECTIV

1. Stăpânirea de către participanţi a celor 4 competenţe de comunicare (communicative skills) – reading, writing, listening, speaking

2. Susţinerea unei conversaţii în limba engleză cu un partener sau în grup în contexte de comunicare diferite

3. Comunicare scrisă de mai multe tipuri (mesaje, corespondenţă oficială şi neoficială)

4. Asimilarea şi utilizarea corectă a noţiunilor fundamentale de gramatică a limbii engleze.

Scopul acestui curs este de a îmbunătăţi performanţa cursanţilor la locul de muncă ajutându-i să atingă un standard mai ridicat de competenţă şi de încredere în utilizarea limbii engleze. Cursanţii vor putea să îşi perfecţioneze abilităţile de afaceri şi vor  dezvolta o relaţie mai profesionistă cu clienţii străini.

GRUP TINTA

Programul este dedicat tuturor profesioniştilor sau studenţilor interesaţi de perfecţionarea nivelului de engleză şi îmbogăţirea vocabularului financiar în aceasta limbă.

CONTINUT

1. BUSINESS MANAGEMENT

1.1. Mediul competitiv: Conceptele de pieţe competitive, Vocabular descriind nivelurile de concurenţă, Studiind o companie extrem de competitiva, Construirea relatiilor intre companii, Cum sa iti faci intelese intentiile

1.2. Incertitudinea viitorului: Analiza STEEP, Vocabular privind certitudinea si incertitudinea, Industria bunurilor de consum la nivel mondial, Limbajul care descrie sectorul de bunuri de consum, Lansarea unui nou produs

2. GESTIONAREA OAMENILOR

2.1. Recompensarea performanţelor: Strategii de recompensa a angajatilor, Vocabular de plată şi stimulente, Construirea unui pachet de plata, Plata bazata pe performanță in practica (PRP), Luarea deciziilor de plata, Negocierea unei cresteri de salariu, Limbaj pentru negocieri

2.2. Stimularea creativităţii: Gândirea creativă şi managementul creativ, Rezolvarea problemelor creativ, Inovare în practică, A transforma un produs într-un succes comercial

Lecţiile contin studii de caz pe o gamă largă de companii si organizaţii precum Nokia, Dell, industria petroliera din Rusia si altele.

Lecţii axate pe abilităţile de afaceri au un conţinut autentic din întâlniri de afaceri reale care ajuta la îmbunătăţirea abilităţile studenţilor în domenii cum ar fi prezentări, negocieri, întruniri şi construirea relaţiilor.

LECTOR

Emilia Frunză – este Training Manager în cadrul Institutului Bancar Român. Are peste 10 ani de experienţă în organizarea şi coordonarea programelor de training pentru sectorul bancar şi financiar. A organizat şi coordonat Programul MBA al City University of Seattle în România timp de 5 ani. S-a ocupat şi de organizarea programelor internaţionale ACCA (Associate Chartered Certified Accountant), ACA (Associate Chartered Accountant) şi CIA (Certified Internal Auditor).

Predă limba engleză pentru sectorul bancar şi financiar în cadrul IBR, atât in-house, cât şi în formula cursurilor open. Emilia este licenţiată în Management Financiar şi este formator autorizat din 2010.

PERIOADA DE DESFASURARE

Un numar total de 16 ore (2 intalniri pe saptamana/2 ore) cu posibilitatea prelungirii perioadei la cererea participantilor.

PERSOANA DE CONTACT:

Emilia Frunză

Telefon: 0372 394 409

Telefon mobil: 0748.886.834

e-mail: emilia.frunza@ibr-rbi.ro