Tehnici de vanzare şi de negociere utilizate în industria financiar-bancară

Tehnici de vanzare şi de negociere utilizate în industria financiar-bancară

OBIECTIV

Seminarul își propune să prezinte o serie de tehnici de vânzare care sunt necesare pentru atingerea obiectivelor de negociere în mediul financiar-bancar. Cursanţii vor înţelege ce înseamnă adaptarea discursului de vânzare în funcţie de tipul de client – îşi vor însuşi acele tehnici de vânzare specifice domeniului financiar. În urma participării la acest seminar, participanţii vor afla care sunt cele mai importante și mai de impact strategii de vânzare, care sunt pașii de urmat într-o tranzacţie bancară și cum poţi atrage clienţi noi. Mai mult decât atât, cursanţii vor înţelege cum se deserveşte un portfoliu de clienţi, astfel încât retenţia acestora să fie maximă. Seminarul este structurat pe experienţa practică de peste 15 ani a lectorului, care va furniza informaţii şi instrumente folosite în dezvoltarea abilităţilor de vânzare în industria serviciilor financiare.

Obiective de învatare

  • înţelegerea felului în care întrebarea poate deveni unul dintre cele mai importante instrumente de negociere;
  • înţelegerea modului în care comunicarea poate deveni eficientă folosind strategiile de convingere în vânzarea produselor şi serviciilor financiare;
  • înţelegerea necesităţii adaptării discursului de vânzare în funcţie de tipul de client – abordarea clienţilor dificili;
  • asimilarea tehnicilor și strategiilor de vânzare directă;
  • înţelegerea importanţei deservirii clienţilor post vânzare pentru generarea de noi vânzări;
  • tehnici de retenţie/fidelizare a portofoliului de clienţi
Obiective practice
  • dezvoltarea abilităţilor de identificare a tipului de client şi adaptarea tipului de negociere în funcţie de acesta;
  • “tips and tricks” în vânzările financiar-bancare;
  • dezvoltarea abilităţilor de comunicare eficientă;
  • dezvoltarea abilităţilor de negociere în mediul financiar;
  • organizarea agendei zilnice;
  • organizarea serviciilor post vânzare;
  • identificarea de noi potenţiali clienţi / retenţia clienţilor;
  • dezvoltarea abiltăţilor de relaţionare eficientă cu clientul;
  • vânzarea caracteristicilor, avantajelor şi beneficiilor produselor financiar-bancare.

GRUP TINTA

Cursul se adresează personalului implicat în activitatea de promovare şi vânzare directă a produselor şi serviciilor financiar-bancare, personalului din front office – casierie, operatori ghişeu, consultanţi PF, consultanţi PJ, alţi brokeri implicaţi în activitatea de vânzări produse financiar-bancare etc.

CONTINUT

  • Tehnici de influenţare;
  • Întrebarea ca instrument de negociere;
  • A vinde versus A cumpăra;
  • Comportamente de vânzare în mediul financiar;
  • Paşii procesului de vânzare financiar-bancară;
  • Tipuri de clienţi / Tipuri de negociere / Clienţi dificili;
  • Argumente de cumpărare;
  • Treptele convingerii / Discurs pesuasiv;
  • Cele mai importante comportamente de vânzare / compartamentul recomandat unui profesionist în industria serviciilor financiare;
  • „Tips and tricks” în vânzări de produse financiar-bancare;
  • „Tips and tricks” pentru menţinerea și dezvolatarea portofolilui de clienţ

PREZENTAREA LECTORULUI

Alin Comşa – Manager Dezvoltare Departament Vânzări Directe în cadrul uneia dintre băncile importante din România, parte a unui puternic grup financiar european; are o experienţă vastă în training şi formare profesională. Alin a coordonat o serie de proiecte „Train The Trainers” şi a participat activ în dezvoltarea platformelor de cursuri interne cu teme dintre cele mai diverse: comunicare, negociere, management, coaching, leadership, dezvoltare personală, vânzări directe, produse financiar-bancare etc. Deţine o diplomă de master în comunicare, este trainer autorizat şi de peste 10 ani este implicat în pregătirea și formarea personalului din domeniul financiar- bancar, pe ariile sale de expertiză.

DURATA CURSULUI

Cursul se desfăşoară pe durata a 8 ore.

PERIOADA DE DESFASURARE

TBA, orele 09:00 – 17:00

Înscrierea la curs se face prin completarea fişei de înscriere.
IBR va organiza cursul la sediul său, asigurând lectori specializaţi, suport de curs, bază materială necesară şi servicii de catering pe durata desfăşurării cursului.

La finalul cursului, participanţilor li se va înmana un certificat, emis de IBR (sub egida membrilor fondatori: BNR si ARB), cu 7 credite de dezvoltare profesională continuă (CPDs).

PERSOANA DE CONTACT

Gabriela Dumitrache
Specialist în training
Tel: 0748.886.822
e-mail: gabriela.dumitrache@ibr-rbi.ro

Nume și prenume*

Institutie

Departament

Functie

Telefon*

Fax

Adresa de email*

Titlul cursului*

captcha

Scrie textul de mai sus:

Comentarii