Iwww.ibr-rbi.ro/fonduri-europene/anunturi/26C:/My Web Sites/ibr-rbi.ro/www.ibr-rbi.ro/fonduri-europene/anunturi/26.htmllayedC:\Users\Sergiu\AppData\Local\Temp\httrack_temporaryGzipFile_107x0QK@ھOKtext/htmlutf-8gzip`zھQ Sun, 16 Jun 2013 21:34:31 GMTzMozilla/4.5 (compatible; HTTrack 3.0x; Windows 98)en, en, *0Q$ھ Institutul Bancar Roman - Cursuri financiar bancare - Fonduri europene
UNIUNEA EUROPEANA GUVERNUL ROMANIEI
MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
AMPOSDRU
FONDUL SOCIAL EUROPEAN POSDRU 2007 - 2013 INSTRUMENTE STRUCTURALE 2007-2013 OIPOSDRU INSTITUTUL BANCAR ROMAN

Anunturi

Investeste în oameni !

Fondul Social European

Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013

Axa prioritara nr. 3: “Cresterea adaptabilitatii lucratorilor si întreprinderilor”

Domeniul major de interventie 3.2: “Formare si sprijin pentru întreprinderi si angajati pentru promovarea adaptabilitatii”

Titlul proiectului:Dezvoltarea competentelor profesionale ale angajatilor din sectorul financiar-bancar prin promovarea utilizarii noilor tehnologii informatice si de comunicare în vederea cresterii adaptabilitatii si competitivitatii – (TICFIN)”

Durata: 32 luni; 1 octombrie 2010 – 30 mai 2013

Valoare totala: 10.440.117 lei

Contract nr. POSDRU/81/3.2/S/53966
Proiect cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007- 2013

 

 

Anunt achizitie produse consumabile de birotica si papetarie
9.03.2011


Institutul Bancar Roman anunta organizarea selectiei de oferte in vederea atribuirii contractului de furnizare produse consumabile de birotica si papetarie

1) Procedura atribuire: Achizitie directa - selectie de oferte.
2) Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut
3) Cod CPV: 30199000-0, 30237310-5
4) Data limita de primire a ofertelor – 14.03.2011 ora 12
5) Adresa la care se trimit ofertele: sediul Institutului Bancar Roman, str.Negru Voda 3, sector 3, cod postal 030774, Bucuresti, Registratura, in plic inchis
6) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2011 ora 14
7) Documentatia de atribuire se poate descarca de aici sau este disponibila pe www.ibr-ticfin.ro, fie poate fi transmisa prin e-mail, in baza unei solicitari scrise inaintata autoritatii contractante pe fax sau pe email.
 
Descarca Invitatie de participare
Descarca Documentatie de atribuire

Contact
Flory Costache - responsabil Achizitii Publice - flory.costache@ibr-rbi.ro
Tel: 037 239 44 00; 0748.886.830 

 

 

Manager Proiect
Calin Rangu


                                                                                                                                                                                             


Anunt achizitie servicii de auditare financiara
17.02.2011

Institutul Bancar Roman anunta organizarea selectiei de oferte in vederea atribuirii contractului de furnizare servicii de auditare financiara

1) Procedura atribuire: Achizitie directa - selectie de oferte.
2) Criteriul de atribuire: pretul cel scazut
3) Cod CPV: 79212100-4
4) Data limita de primire a ofertelor – 24.02.2011 ora 12
5) Adresa la care se trimit ofertele: sediul Institutului Bancar Roman, str.Negru Voda 3, sector 3, cod postal 030774, Bucuresti, Registratura, in plic inchis
6) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.02.2011 ora 13
7) Valoare estimata a contractului: 14800 euro ~ 63.640 lei
8) Documentatia de atribuire se transmite prin fax sau pe e-mail, in baza unei solicitari scrise inaintata autoritatii contractante

 

Descarca - Anunt atribuire contract audit
Descarca - Comunicare oferta castigatoare audit
Descarca - Comunicare  oferta necastigatoare audit


Contact
Flory Costache - responsabil Achizitii Publice - flory.costache@ibr-rbi.ro
Tel: 037 239 44 00; 0748.886.830 

Manager Proiect
Calin Rangu


                                                                                                                                                                                             

Anunt achizitie servicii de contabilitate
17.02.2011

Institutul Bancar Roman anunta organizarea selectiei de oferte in vederea atribuirii contractului de furnizare servicii de contabilitate

1) Procedura atribuire: Achizitie directa - selectie de oferte.
2) Criteriul de atribuire: pretul cel scazut
3) Cod CPV: 79211000-6
4) Data limita de primire a ofertelor – 24.02.2011 ora 12
5) Adresa la care se trimit ofertele: sediul Institutului Bancar Roman, str.Negru Voda 3, sector 3, cod postal 030774, Bucuresti, Registratura, in plic inchis
6) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.02.2011 ora 13
7) Valoare estimata a contractului: 14500 euro ~ 62.350 lei
8) Documentatia de atribuire se transmite prin e-mail sau fax, in baza unei solicitari scrise inaintata autoritatii contractante

Descarca - Anunt de atribuire Servicii de Contabilitate
Descarca - Comunicare oferta castigatoare Servicii de Contabilitate
Descarca - Comunicare oferta necastigatoare Servicii de Contabilitate


Contact
Flory Costache - responsabil Achizitii Publice - flory.costache@ibr-rbi.ro
Tel: 037 239 44 00; 0748.886.830 

Manager Proiect
Calin Rangu


                                                                                                                                                                                             

Anunt achizitie servicii de catering
13.01.2011


Achizitor:
Institutul Bancar Roman, cu sediul in Bucuresti, str.Negru Voda, nr. 3, sector 3, email:office@ibr-rbi.ro, in calitate de achizitor, anunta demararea procedurii de cercetare de pietei pentru achizitia de servicii de catering pentru evenimentul privind promovarea proiectului „Dezvoltarea competentelor profesionale ale angajatilor din sectorul financiar-bancar prin promovarea utilizarii noilor tehnologii informatice si de comunicare in vederea cresterii adaptabilitatii si competitivitatii – (TICFIN)”.

Obiectul Achizitiei:
Obiectul contractului este achizitia de servicii de catering pentru evenimentul privind promovarea proiectului „Dezvoltarea competentelor profesionale ale angajatilor din sectorul financiar-bancar prin promovarea utilizarii noilor tehnologii informatice si de comunicare in vederea cresterii adaptabilitatii si competitivitatii – (TICFIN)”.
Data limita de primire a ofertelor : 20.01.2011, ora 9.


Contact
Maria Sultanoiu – maria.sultanoiu@ibr-rbi.ro
Manager proiect
037 239 44 41, Str. Negru Voda nr. 3, sector 3, 030774, Bucuresti

                                                                                                                                                                                             

Anunt achizitie servicii pentru tiparirea de materiale publicitare
10.01.2011


Achizitor:

Institutul Bancar Roman, cu sediul in Bucuresti, str.Negru Voda, nr. 3, sector 3, email:office@ibr-rbi.ro, in calitate de achizitor, anunta demararea procedurii de cercetare de pietei pentru achizitia de servicii pentru tiparirea de materiale publicitare pentru activitatea de informare si publicitate a proiectului „Dezvoltarea competentelor profesionale ale angajatilor din sectorul financiar-bancar prin promovarea utilizarii noilor tehnologii informatice si de comunicare in vederea cresterii adaptabilitatii si competitivitatii – (TICFIN)”.

Obiectul Achizitiei:
Obiectul contractului este achizitia de servicii pentru tiparirea de materiale publicitare pentru activitatea de informare si publicitate a proiectului „Dezvoltarea competentelor profesionale ale angajatilor din sectorul financiar-bancar prin promovarea utilizarii noilor tehnologii informatice si de comunicare in vederea cresterii adaptabilitatii si competitivitatii – (TICFIN)”.
Data limita de primire a ofertelor : 18.01.2011, ora 10


Contact

Maria Sultanoiu – maria.sultanoiu@ibr-rbi.ro
Manager proiect
037 239 44 41
Str. Negru Voda nr. 3, sector 3, 030774, Bucuresti

                                                                                                                                                                                             


Expert achizitii publice
10.12.2010


In cadrul proiectului „Dezvoltarea competentelor profesionale ale angajatilor din sectorul financiar-bancar prin promovarea utilizarii noilor tehnologii informatice si de comunicare in vederea cresterii adaptabilitatii si competitivitatii – (TICFIN)”, Institutul Bancar Roman (IBR) intentioneaza sa achizitioneze o serie de produse si servicii, cu respectarea legislatiei nationale in vigoare in domeniul achizitiilor publice.
In acest context, IBR doreste contractarea pe termen scurt a unui expert achizitii publice, cu respectarea urmatoarelor specificatii:
- studii medii
- certificare expert achizitii publice
- abilitate de lucru in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP)
- minim 2 ani experienta in achizitii publice
Va rugam trimiteti o scrisoare de intentie si un CV pana la data de 20.12. 2010.

Contact
Maria Sultanoiu – maria.sultanoiu@ibr-rbi.ro
Manager proiect
037 239 44 41
Str. Negru Voda nr. 3, sector 3, 030774, Bucuresti


                                                                                                                                                                                             

Programe de initiere si perfectionare pentru obtinerea de competente informatice in cadrul proiectului TICFIN

Institutul Bancar Roman (IBR) va organiza incepand cu luna octombrie 2011 programe de initiere si perfectionare pentru obtinerea de competente informatice in cadrul proiectului "Dezvoltarea competentelor profesionale ale angajatilor din sectorul financiar-bancar prin promovarea utilizarii noilor tehnologii informatice si de comunicare in vederea cresterii adaptabilitatii si competitivitatii (TICFIN)".

Cursurile vor fi oferite gratuit datorita cofinantarii primite de la FONDUL SOCIAL EUROPEAN.

Tematica si continutul cursurilor vor fi adaptate necesitatilor activitatii din sectorul financiar-bancar.
Vor fi utilizate metode inovatoare de predare, continutul clasic fiind dublat de o prezentare moderna, multimedia. 

Inscrierile se pot face incepand cu luna iunie 2011, online din site-ul proiectului (in constructie,  www.ibr-ticfin.ro ) sau prin posta, utilizand formularul de participare care va fi postat pe site. 

Toate programele sunt autorizate CNFPA, iar certificatele in competente informatice obtinute sunt recunoscute la nivel national.

Cursurile se vor organiza in orasele: Bucuresti, Constanta, Iasi, Botosani, Brasov, Satu Mare, Cluj, Oradea, in perioada: octombrie 2011 – martie 2013




Inapoi