Membrii fondatori
și

Agile Leadership în domeniul financiar

“AGILE FINANCE LEADERS are further along the transformation journey, and are embracing a new operating model for modern finance that is responsive and change-ready.”

Forurile internaţionale în domeniul financiar previzionează că, până în 2020, echipele integrate încrucişate vor oferi 80% din serviciile financiare tradiţionale – reducând costurile cu 40% şi crescând productivitatea chiar şi până la 3 ori.

Acest curs este conceput pentru însuşirea instrumentelor folositoare în urmărirea, analizarea şi îmbunătăţirea indicatorilor cheie de performanţă (KPI) care, în mod tradiţional, nu au fost incluşi în modelele financiare.

OBIECTIVE

La finalul seminarului, participanţii vor putea:

  • să înţeleagă cum funcţionează instituţiile financiare AGILE;
  • să înveţe să fie proactiv, nu reactiv;
  • să îmbunătăţească în cadrul echipei fluxul de informaţii şi să centralizeze datele pentru un acces facil;
  • să înveţe să privească dincolo de tehnologiile şi metodele tradiţionale;
  • să înţeleagă tendinţele cheie în domeniul financiar şi să profite cât mai rapid de eficienţa lor;
  • să participe în exerciţii ghidate şi practice care, folosite ulterior în propria organizaţie, vor aduce plusvaloare.

AUDIENŢĂ

  • leaderi/ manageri de echipe din instituţii financiare;
  • membrii ai unor echipe de lucru/ de proiect;
  • manageri de proiect;
  • manageri de produs;
  • executivi din domeniul financiar.

TEMATICĂ

  • Principiile şi structura programului Agile în domeniul financiar;
  • Working agreements şi instrumente vizuale;
  • Cum diferă Self-organization în cadrul echipelor din aceeaşi locaţie şi cele care lucrează la distanţă;
  • Gestionarea programelor Backlog;
  • Rapoarte sistematice & Dashboards;
  • Managementul integrat al calităţii;
  • Coexistenţa organizaţională – transformarea conflictelor şi erorilor într-o oportunitate de învăţare;
  • Îmbunătăţirea rolurilor în organizaţie;
  • Aliniamentul proceselor de business;
  • Dezvoltarea şi deblocarea managementului.

LECTOR

ADRIAN SITA este General Manager la Gentlab (IBM Advanced Business Partner) şi Head of IT Training la BrainConcert (IBM Business Partner). Deţine, printe altele, următoarele certificări internaţionale: IBM DB2 Content Manager v8.3; IBM DB2 Fundamentals v8.1; IBM Websphere Application Server ND 6.0; IBM Websphere MQ 6.0; Rational Unified Process 7.0; IBM Websphere Portal 6.0; IBM Authorized Trainer; CA Service Desk.

A absolvit secţia de Automatică şi IT a Universităţii Transilvania din Braşov în anul 2002 şi deţine din 2009 un Master în Managementul proiectelor software la ASE Bucureşti etc.

Clienţi în portofoliu: Ministerul Economiei, Ministerul Finanţelor Publice, ANAF, Ministerul Afacerilor Interne, Petrom, Unicredit Bulbank Bulgaria, ASE Bucureşti, Universitatea Politehnică Bucureşti.

PERIOADA DE DESFĂŞURARE

20 – 21 aprilie 2021, orele 09:00 – 17:00

Înscrierea la curs se face prin completarea fişei de înscriere. O puteţi descărca de aici şi, după ce o completaţi, o puteţi transmite responsabilului de curs pe e-mail.

Cursul se va organiza ONLINE, pe platforma ZOOM. 

La finalul cursului, participanţilor li se va înmâna un certificat, emis de IBR (sub egida membrilor fondatori: BNR şi ARB), cu 14 credite de dezvoltare profesională continuă (CPDs).

PERSOANĂ DE CONTACT

Alina Ioniţă Burlacu – Training Specialist

Institutul Bancar Român, str. Negru Vodă nr. 3 Bucureşti sector 3

Mobil: 0749.011.331, e-mail: alina.ionita@ibr-rbi.ro