“A traditional project manager focuses on following the plan with minimal changes, whereas an agile leader focuses on adapting successfully to inevitable changes.”
― Jim HIGHSMITH, Agile Project Management: Creating Innovative Products
Tematica şi abordarea cursului ţin cont de tematica certificărilor internaţionale în domeniu: PMI Agile Certified Practitioner (PMI-ACP)®
Participarea la seminar vă va ajuta să adoptați o metodologie practică și repetabilă care determină un echilibru ideal între standardele, rigoarea și vizibilitatea necesare pentru o bună gestionare a proiectului, precum și ritmul alert, schimbarea și independența asigurate de metodologia Agile.
TEMATICĂ
Realitatea proiectelor Agile – Mod de gândire Agile – Dezbaterea principiilor Agile – Probleme comune ale echipei – Cultură |
Înțelegerea valorilor și performanței echipei prin Agile – Măsurarea performanței echipei – Valorile de productivitate ale echipei – Valori Agile |
Gestionarea constrângerilor – Constrângeri de utilizare strategică – Gestionarea comerțului pentru a îmbunătăți calitatea – Gestionarea bugetului, distribuitorilor și contractelor |
Gestionarea riscurilor prin metodologia Agile – Prezentarea generală a gestionării riscului – Identificarea riscurilor prin Agile
|
Stabilirea și încurajarea echipelor – Echipe care se organizează individual – Servant Leadership și construirea încrederii – Probleme obișnuite ale unei echipe |
Prezentare generală a valorilor gestionării proiectelor – De ce sunt valorile Agile diferite? – Valori de bază și domeniul proiectului – Valori ale gestionării riscurilor – Valori ale profitabilității proiectului |
Estimare Agile și Time-boxing – Cele mai bune practici de estimare a proiectelor – Time-boxing și avantajele acestei practici – Punctele “poveștii” și viteză – Definirea conceptelor de “gata” și “pregătit” – Planning Poker |
Comunicare și colaborare – Crearea implicării părților – Stabilirea unui plan de comunicare fluidă – Crearea unei comunicări vizibile și a caracterului deschis al informației
|
OBIECTIVE
La finalul seminarului, participanţii vor putea să:
- înţeleagă principiile și practicile de gestionare a proiectelor prin intermediul Agile, ceea ce va modifica performanța echipei și va îmbunătăți satisfacția clientului;
- să dobândească informații valoroase în legătură cu modul în care fiecare poate contribui la formarea încrederii echipei;
- dobândească informații în legătură cu modul de a realiza transparență în comunicare atât în cadrul echipei, cât și în relația cu clienții;
- înveţe tehnici prin care echipele obișnuite pot deveni echipe performante prin metodologia Agile;
- dobândească abilităţi de gestionare a proiectelor prin metodologia Agile, evaluând tehnicile care vor permite obţinerea unor estimări rapide și mai precise ce vor ajuta în planificarea lansării și repetării;
- combine cele mai bune metode dintr-o serie de metode de gestionare a proiectelor prin metodologia Agile, pentru a fi adaptate echipei Agile;
- stabilească un plan pentru încorporarea practicilor de gestionare a proiectelor prin intermediul Agile, mediului de lucru;
- dobândească informații valoroase cu privire la tehnici și abilități necesare pentru instruirea unei echipe Agile noi sau existente;
- înveţe modul prin care se poate stabili și comunica potrivit așteptărilor pentru echipa Agile, incluzând roluri, responsabilități și răspunderi;
- facă conversia prioritizării cerințelor de la o soluție punctuală la o evoluție continuă a procesului de dezvoltare Agile.
AUDIENŢĂ
Manageri de proiect, Analiști/Dezvoltatori/Programatori, Testeri, Manageri IT, Manageri Software/Ingineri Software/ Arhitecți Software, Manageri Testare, Clienți, Product owners
LECTOR
ADRIAN SITA este General Manager la Gentlab (IBM Advanced Business Partner) şi Head of IT Training la BrainConcert (IBM Business Partner). Deţine, printe altele, următoarele certificări internaţionale: IBM DB2 Content Manager v8.3; IBM DB2 Fundamentals v8.1; IBM Websphere Application Server ND 6.0; IBM Websphere MQ 6.0; Rational Unified Process 7.0; IBM Websphere Portal 6.0; IBM Authorized Trainer; CA Service Desk.
A absolvit secţia de Automatică şi IT a Universităţii Transilvania din Braşov în anul 2002 şi deţine din 2009 un Master în Managementul proiectelor software la ASE Bucureşti, etc.
PERIOADA DE DESFĂŞURARE
4 – 5 aprilie 2019, orele 09:00 – 17:00
Înscrierea la curs se face prin completarea fişei de înscriere.
Institutul Bancar Român va organiza cursul la sediul său, asigurând lector specializat, suport de curs, bază materială necesară şi servicii de catering.
La finalul cursului, participanţilor li se va înmâna un certificat, emis de IBR (sub egida membrilor fondatori: BNR şi ARB), cu 14 credite de dezvoltare profesională continuă (CPDs).
Pentru tariful cursului şi alte detalii vă rugăm să ne contactaţi telefonic sau prin e-mail
PERSOANĂ DE CONTACT
Alina IONIŢĂ BURLACU – Training Specialist
Mobil: 0749.011.331, e-mail: alina.ionita@ibr-rbi.ro