Programul de susţinere a întreprinderilor mici şi mijlocii – IMM INVEST ROMANIA – cele 3 faze şi noutăţile în implementarea Programului –

Programul de susţinere a întreprinderilor mici şi mijlocii – IMM INVEST ROMANIA – cele 3 faze şi noutăţile în implementarea Programului –

online

  NOU

OBIECTIV

Însuşirea de către participanţi a unui set de cunoştinţe specifice domeniului IMM prin inițierea practică a cursanților în cele 3 Faze ale IMM INVEST ROMANIA, cu exemple de bune practici, dar și de erori frecvente în implementarea fazelor programului. Programul este un instrument vital în dezvoltarea antreprenoriatului prin implicarea FNGCIMM și a sectorului bancar din România.

GRUPUL ŢINTĂ

Seminarul este util reprezentanților IMM, antreprenorilor români și străini rezidenți în România și personalului din sectorul bancar (front-office, vânzări directe, managementul relaţiei cu clienţii), al instituțiilor financiare nebancare, consultanţilor, mediilor de informare.

CONŢINUT

  • cadrul legislativ și acte normative subsecvente; Schema de ajutor de stat pentru susţinerea activităţii IMM-urilor în contextul crizei economice generate de pandemia COVID-19 administrata de FNGCIMM
  • scurta descriere a Programului și Platforma online imminvest.ro
  • fluxul logic general
  • circuitul informațional în cadrul sistemelor FNGCIMM – portal de depunere imminvest.ro, aplicatia web plafon.garantare.ro și Charsima ERP
  • specificațiile tehnico-funcționale ale sistemului: roluri, functionalități; variante tehnice în implementarea portalului
  • documentele suport anexate, macheta electronica a formularului si setul de conditii de validare
  • domenii eligible, beneficiarii eligibili, credite/linii de credit pentru capital de lucru și/sau Credite de investiții (întreprinderi mijlocii, mici, micro)
  • băncile partenere, plafoane de garantare, flux
NOU

  1. Modificarile legislative de ultima ora, extinderea plafonului de garantare si a domeniilor eligibile odata cu nevoia modificarii aplicatiilor existente
  2. Alte soluții și produse de creditare cu garantare dedicate sectorului IMM sau întreprinderilor mari

LECTOR

Dl. Ciprian Alic este în prezent șeful Serviciului Ĩnregistrare, Monitorizare și Raportare Ajutor de Stat din Fondul Naţional de Garantare a Creditelor pentru IMM (FNGCIMM S.A-IFN); în cadrul Fondului a îndeplinit mai multe funcţii, iar pentru 5 ani a fost administrator al Fondului Local de Garantare Craiova IFN S.A. Dl. Ciprian Alic are doi ani experienţă la Comisia Europeană în calitate de expert la DG Agri și aproape 5 ani a fost director general și director general adjunct al Agenţiei de Plăţi pentru Dezvoltare Ruralã și Pescuit (APDRP). În cariera sa profesionalã a fost timp de 5 ani director al Departamentului Accesare Fonduri Europene și Relaţii Internaţionale în cadrul TRANSGAZ S.A  și are o vechime de peste 25 ani în funcţii de conducere în administraţia publicã localã și centrală și sectorul privat. A fost consilier al unor miniștri, cu responsabilităţi în zona instituţiilor de finanţare prin fonduri europene și director general al unui grup de firme cu capital belgian. Timp de doi ani a fost Profesor asociat la Academia de Studii Economice la Facultatea de Administrarea Afacerilor pentru Programul de Masterat MBA Energy (în limba engleza), fiind și coordonator de lucrări de Dizertație.

DURATA CURSULUI

Cursul se desfăşoară pe durata a 8 ore, în 2 module a câte 4 ore/zi.

PERIOADA DE DESFĂŞURARE

15 – 16 iulie 2020, orele 9.00 – 13.00

Cursul se va livra ONLINE, pe platforma Zoom

Cursanţii vor avea nevoie de un laptop sau tabletă și conexiune la internet.

Mai precis: vom folosi platforma ZOOM, care pentru cursanţi este o platformă gratuită şi care nu necesită crearea unui cont.

Cursanţii vor avea nevoie de un calculator (laptop), dotat cu sistem de operare MINIM WINDOWS 7, placă de sunet integrat şi browserul Chrome. În cazul în care accesul la un calculator nu este posibil, cursanţii pot accesa întâlnirea online şi de pe telefon cu condiţia de a-şi fi descărcat şi instalat înainte aplicaţia. Ideal ar fi totuşi un calculator pentru condiţii optime de vizualizare. 

Invitaţia este generată de către lector sub forma unui link, care va fi transmis cursanţilor de către organizator, cu o zi înainte de data de începere a cursului.

Cursanţii trebuie să acceseze linkul primit la data şi ora cursului.

Pentru siguranţă vom face împreună cu participanţii câteva teste, înainte de începerea cursului.

Pentru a înţelege cât de uşor este de accesat platforma ZOOM, puteţi urmări acest video: https://youtu.be/fVRReTFe5Lg 

La finalul cursului, participanţilor li se va înmâna un certificat, emis de IBR (sub egida membrilor fondatori: BNR şi ARB), cu 8 credite de dezvoltare profesională continuă (CPDs).

 

Pentru tariful cursului şi alte detalii vă rugăm să ne contactaţi telefonic sau prin e-mail.

Plata se va face integral, cu cel puţin patru zile înainte de începerea cursului, în contul Institutului Bancar Roman numărul RO93BTRLRONCRT0261315401, deschis la Banca Transilvania, Sucursala Lipscani (pe ordinul de plată va rugăm să specificaţi numele cursanţilor şi titlul cursului).

În cazul în care un participant anunţă retragerea sa de la curs cu 1-2 zile, înainte de începerea cursului, din taxa de participare se reţine un procent de 17 %.

În cazul în care un participant anunţă retragerea la data începerii cursului, taxa de participare nu se mai restituie. În toate cazurile există posibilitatea înlocuirii participantului retras cu un alt participant, caz în care nu se percepe nici o penalizare.

 

 

PERSOANA DE CONTACT

Georgiana Gojgărea, Training specialist                                                                   

Telefon: 0748.886.819

e-mail: georgiana.gojgarea@ibr-rbi.ro


Formular de contact

Nume și prenume*

Institutie

Departament

Telefon*

Adresa de email*

Titlul cursului*

captcha

Scrie textul de mai sus:

Comentarii