Etichetă şi protocol în afaceri – Online

Etichetă şi protocol în afaceri – Online

 online    NOU

OBIECTIV

Seminarul are ca scop transferul unor metode, tehnici şi bune practici specifice activităţii de protocol şi etichetă. Acestea sunt prezentate ca un mijloc de creare a unui climat favorabil desfăşurării activităţilor profesionale în domeniul afacerilor. Protocolul este oglinda nivelului de profesionalism în afaceri. Plecând de la ideea că „niciodată nu ai a doua şansă de a face o primă impresie bună”, cursul pune la dispoziţia profesioniştilor din sistemul financiar-bancar instrumentele necesare pentru succesul unei întâlniri de afaceri.

GRUPUL ŢINTĂ

Cursul se adresează angajaţilor din departamentele de Dezvoltare Afaceri, salariaţilor care vor să-şi îmbunătăţească abilităţile de negociere, personalului cu competenţe manageriale, precum şi altor persoane care doresc să utilizeze corect protocolul şi eticheta în afaceri şi să deprindă abilităţile necesare relaţionării în mediul de business local şi internaţional.

CONŢINUT

  • Istoric, definiţii;
  • Protocolul corporativ în activităţile oficiale;
  • Ordinea de precădere corporativă;
  • Protocolul pe timpul derulării întâlnirilor de afaceri;
  • Intocmirea şi transmiterea invitaţiilor. Răspunsul la invitaţii;
  • Activităţi: mic dejun, brunch, dejun, cocktail, recepţie, dineu;
  • Protocolul în corespondenţa de afaceri;
  • Protocolul în diverse state ale lumii.

LECTOR

Dl. Sergiu Medar a fost diplomat şi are o vastă experienţă în domeniul informaţiilor, acumulată pe parcursul carierei sale: Consilier prezidenţial – Departamentul Securităţii Nationale, Şef al Comunităţii Naţionale de Informaţii şi membru al Consiliului Suprem de Apărare a Ţării; Şef al Direcţiei Informaţii Militare şi Director General în cadrul Direcţiei Generale de Informaţii a Apărării. A avut misiuni diplomatice în SUA, Canada, Brazilia şi Argentina. Este profesor universitar la Academia Naţională de Informaţii unde predă cursuri de Diplomaţia Apărării, Teoria negocierilor şi Teoria crizelor. De asemenea, este profesor asociat la Universitatea Babes Bolay din Cluj Napoca unde predă cursuri de Diplomaţia Apărării şi Business/Competitive Intelligence.

PERIOADA DE DESFĂŞURARE

7 OCTOMBRIE 2020, orele 9.00 – 13.00

Înscrierea la curs se face prin completarea fişei de înscriere.

Cursul se va livra ONLINE, pe platforma Zoom

Cursanţii vor avea nevoie de un laptop, tabletă sau smart-phone și conexiune la internet.

Platforma ZOOM este o platformă gratuită şi nu necesită crearea unui cont.

Cursanţii vor avea nevoie de un calculator (laptop), dotat cu sistem de operare MINIM WINDOWS 7, placă de sunet integrat şi browserul Chrome. În cazul în care accesul la un calculator nu este posibil, cursanţii pot accesa întâlnirea online şi de pe telefon cu condiţia de a-şi fi descărcat şi instalat înainte aplicaţia. Ideal ar fi totuşi un calculator pentru condiţii optime de vizualizare. 

Invitaţia este generată de către lector sub forma unui link, care va fi transmis cursanţilor de către organizator, cu o zi înainte de data de începere a cursului.

Cursanţii trebuie să acceseze linkul primit la data şi ora cursului.

Pentru siguranţă vom face împreună cu participanţii câteva teste, înainte de începerea cursului.

Pentru a înţelege cât de uşor este de accesat platforma ZOOM, puteţi urmări acest video: https://youtu.be/fVRReTFe5Lg 

La finalul cursului, participanţilor li se va înmâna un certificat, emis de IBR (sub egida membrilor fondatori: BNR şi ARB), cu 4 credite de dezvoltare profesională continuă (CPDs).

Pentru tariful cursului şi alte detalii vă rugăm să ne contactaţi telefonic sau prin e-mail.

PERSOANĂ DE CONTACT

Dr. Emanuela SAVU, Training Manager

Institutul Bancar Român, str. Negru Vodă nr. 3 Bucureşti sector 3

Tel.: 0372.394.424, Mobil: 0748.886.803

e-mail: emanuela.savu@ibr-rbi.rowww.ibr-rbi.ro


Formular de contact

Nume și prenume*

Institutie

Departament

Functie

Telefon*

Fax

Adresa de email*

Titlul cursului*

captcha

Scrie textul de mai sus:

Comentarii