Membrii fondatori
și

Design Thinking pentru instituții financiare

DATĂ SUSȚINERE CURS: 2 februarie, 2023

Programul de pregătire face parte din categoria celor de specializare/perfecţionare şi a fost realizat în scopul prezentării printr-o abordare aplicată, a noţiunilor şi principiilor de Design Thinking aplicate sectorului financiar.

OBIECTIVE

  • Cunoașterea metodologiei Design Thinking și a modului de integrare a acesteia în activitate
  • Obțineți tehnici pentru a înțelege mai bine nevoile sociale, emoționale și fizice ale clienților
  • Însușirea metodelor care vă vor ajuta să transformați nevoile clienților dumneavoastră interni și externi în soluții centrate pe om.
  • Utilizați tehnici de ideație pentru a genera, dezvolta și testa rapid idei noi.
  • Învățarea metodelor de motivare a membrilor organizației către o gândire creativă și colaborative.
  • Crearea unor produse și servicii noi prin utilizarea metodelor de prototipare și iterație.

CONŢINUT

  • Ce este metoda Design Thinking
  • Înțelegerea nevoilor clienților
  • Generarea ideilor prin procesul de ideație
  • Învățarea și practicarea metodelor și a procesului de prototipare
  • Învățarea procesului de colectare a feedback-ului și a perspectivelor clienților, în baza prototipului realizat
  • Iterarea dezvoltării produsului și serviciilor în baza perspectivelor de la clienți
  • Proiect

GRUP ŢINTĂ

Programul este adresat managerilor de produs, managerilor de vânzări, managerilor de dezvoltare a afacerii, managerilor de parteneriate, managerilor de operațiuni, managerilor de strategie și managerilor de marketing din domeniul financiar – bancar sau alte domenii de activitate care doresc să-şi dezvolte competenţele profesionale pentru dezvoltarea și crearea de noi produse și servicii.

LECTORI

Sorin Anagnoste este lector și prodecan la Facultatea de Administrarea Afacerilor în limbi străine din cadrul ASE București. Predă discipline legate de StrategieModele de afaceri online și Antreprenoriat în tehnologie. Competențele sale principale sunt legate de automatizare inteligentă, antreprenoriat, management strategic, design thinking, predare și formare şi are un doctorat in Administrarea Afacerilor (2012). Din 2015 până în 2020 a lucrat pentru Ernst & Young în cadrul departamentului Intelligent Automation. Are cunoștințe și experiență practică cu alte tehnologii care ajută companiile să realizeze automatizarea end-to-end (de exemplu, RPA, Chatbots, Process Mining, Data Mining, Intelligent OCR). De asemenea, experiența sa practică a fost acoperită pe mai mult de douăzeci de articole academice în reviste de specialitate, fiind astfel cel mai citat expert român în domeniul automatizării inteligente. El este certificat în Design Thinking de către compania IDEO și predă acest program pentru organizații, start-uri și asociații non-profit.

INVITAT SPECIALCătălina Chinie este lector la Facultatea de Administrarea Afacerilor în limbi străine din cadrul ASE București, specializată în metodologia Design Thinking. Predă cursuri de AntreprenoriatModele de afaceri și Dezvoltarea și prototiparea produselor. Este certificată în metodologia  Design Thinking de către IDEO. Cu o bursă de studiu la Wirtschaftsakademie Wien unde a studiat rețele sociale organizaționale și sisteme ERP, are o experiență profesională de 15 ani în sectorul financiar și în cel IT, unde a dobândit experiență cu sisteme de Business Intelligence, managementul financiar al proiectului și evaluarea financiară a proiectelor de investiții. În anul 2018 a lucrat în calitate de consultant de sisteme ERP în cadrul unuia dintre cei mai mari producatori de automobile din Germania. Pe lângă funcția academică, în prezent ocupă poziția de Project Manager în cadrul unei companii de consultanță IT și este implicată în proiecte în cadrul companiei și a facultății.

PERIOADA SI DURATA DE DESFĂŞURARE

2 – 3 februarie 2023, 9:00 – 17:00

Înscrierea la curs se face prin completarea fişei de înscriere. O puteţi descărca de aici şi, după ce o completaţi, o puteţi transmite responsabilului de curs, pe e-mail.

Cursul se va organiza ONLINE, pe platforma ZOOM. Pentru detalii click aici.

La finalul cursului, participanţilor li se va înmâna un certificat, emis de IBR (sub egida membrilor fondatori: BNR şi ARB), cu 14 credite de dezvoltare profesională continuă (CPDs).

Pentru tariful cursului şi alte detalii vă rugăm să ne contactaţi telefonic sau prin e-mail.

PERSOANĂ DE CONTACT:

Georgiana Gojgarea, Training specialist

tel.: 0748.886.819, e-mail: georgiana.gojgarea@ibr-rbi.ro

noutăți

15 decembrie, 2022

PERIOADĂ DESFĂȘURARE CURS:

15 decembrie
- 16 decembrie | 2022
8 februarie, 2023

PERIOADĂ DESFĂȘURARE CURS:

8 februarie
- 9 februarie | 2023
22 februarie, 2023

PERIOADĂ DESFĂȘURARE CURS:

22 februarie
- 23 februarie | 2023
22 martie, 2023

PERIOADĂ DESFĂȘURARE CURS:

22 martie
- 23 martie | 2023