Membrii fondatori
și

Business Intelligence in Business Negociation

Metode si tehnici specifice Business Intelligence în Negocieri

OBIECTIVUL CURSULUI

Seminarul are ca scop transferul unor metode, tehnici şi bune practici specifice domeniului Business/Competitive Intelligence în practica negocierilor de afaceri. Succesul acestora în potenţarea rezultatelor finale ale unei negocieri a fost validat în timp, prin aplicarea lor, atât în negocierile de afaceri, cât şi în cadrul negocierilor internaţionale, la nivel statal. Valoarea adăugată a componentelor aduse dinspre Business/Competitive Intelligence în negocierile de afaceri rezidă în rigurozitatea actului de informare şi în gestionarea aprofundată a relaţiei cu partenerul de negociere.

La final, participanţii îşi vor însuşi şi aplica un set minim de metode, tehnici şi bune practici specifice domeniului Intelligence în procesul de negociere în afaceri.

GRUPUL TINTA

Seminarul se adresează tuturor celor care vor să-şi îmbunătăţească abilităţile de negociere: personal cu competenţe manageriale, personal din front office care interacţionează cu clienţi persoane fizice/juridice, precum şi alţi specialişti care doresc să negocieze eficient.

CONTINUT

  • Tipuri de negociere asociate cu Business/Competitive Intelligence
  • Parametrii critici ai negocierii din perspectiva Competitive Intelligence: timp, informaţii, putere
  • Procesul de negociere din perspectiva Business/Competitive Intelligence
  • Manipulare şi persuasiune în procesul de negociere
  • Analiza obiectului negocierii: documentare, dimensiune informativă, prognoză
  • Studiul comportamentului partenerului de negociere: profil individual, realitatea oponentului
  • Planificarea negocierii: setarea obiectivelor, parametrilor şi construirea scenariilor de negociere
  • Culegerea de informaţii pentru afaceri în faza de pregătire a negocierii
  • Iniţierea negocierii bazată pe context, dar şi pe regulile operaţionale ale conceptului de elicitation
  • Comunicare în negociere & Competitive Intelligence

– Receptarea mesajelor

– Comunicarea mesajelor din perspectivă competitivă

– Culegerea de informaţii/contra-informaţii de afaceri pe timpul negocierii

– Metode şi tehnici de comunicare: persuasiune, manipulare, body-language, limbaj verbal-paraverbal, detectarea minciunii etc.

  • Analiza informaţiilor de afaceri on the spot
  • Decizii în timp real
  • Închiderea negocierii
  • Reluarea negocierii

LECTORI

Dl. Adriean Pârlog are peste 25 de ani de experienţă în Intelligence şi a deţinut funcţia de Şef al serviciului de analiză informaţii militare. În prezent este profesor asociat la Universitatea Lucian Blaga şi la Universitatea Babeş Bolyai, membru în comisii de admitere la cursul postuniversitar de Informaţii Militare, membru în comisii la Colegiul Naţional de Apărare, conducător ştiinţific, etc. A absolvit Facultatea de Cibernetică Economică şi Statistică – Specialitatea Cibernetică Economică, după care a urmat un curs postuniversitar de Specializare în Modelarea şi simularea fenomenelor economico – sociale în cadrul ASE. Deţine titlul de Doctor obţinut de la Academia de Înalte Studii Militare, unde a absolvit şi un curs postuniversitar de informaţii militare. Aria sa de expertiză include: intelligence & business intelligence, teoria informaţiilor, modelarea şi simularea proceselor economice şi sociale.

Dl. Ionuţ Corduneanu este specialist în informaţii şi securitate, consultant în informaţii pentru afaceri şi deţine titlul de Doctor obţinut de la Academia Naţională de Informaţii (ANI). Este vicepreşedinte al Asociaţiei Specialiştilor în Informaţii pentru Afaceri (asia.org.ro), membru al Strategic & Competitive Intelligence Professionals (scip.org) şi redactor-şef adjunct al revistei Business/Competitive Intelligence. De asemenea, este trainer autorizat, livrând în mod curent cursuri în domeniul informaţiilor pentru afaceri. Este licenţiat în comunicare socială-informaţii (ANI) şi are o practică de peste 13 ani în domeniul intelligence.

DURATA CURSULUI

Cursul se desfăşoară pe durata a 2 zile, cu un total net de 14 ore (1 h/zi: pauză de prânz)

PERIOADA DE DESFASURARE

23 – 24 februarie 2021, intre orele 9,00 – 17,00

Înscrierea la curs se face prin completarea fişei de înscriere. O puteţi descărca de aici şi, după ce o completaţi, o puteţi transmite responsabilului de curs pe e-mail.

Cursul se va organiza ONLINE, pe platforma ZOOM. 

La finalul cursului, participanţilor li se va înmâna un certificat, emis de IBR (sub egida membrilor fondatori: BNR si ARB), cu 14 credite de dezvoltare profesională continuă (CPDs).

PERSOANA DE CONTACT

Anca Străchinescu, Specialist formare

Institutul Bancar Român, str. Negru Vodă nr. 3 Bucureşti sector 3

Mobil: 0748886818, e-mail: anca.strachinescu@ibr-rbi.ro