Prezentări tips & tricks – Power Point şi Outlook

Prezentări tips & tricks – Power Point şi Outlook

 online

   

Vreţi să realizaţi prezentări dinamice şi interactive de impact?

MS Power Point vă oferă instrumentele pentru realizarea unor prezentări profesionale. Utilizată cu toate facilităţile, aplicaţia permite crearea unor prezentări de business convingătoare, atractive, care să capteze atenţia şi interesul auditoriului.

Grup ţintă

Cursul se adresează persoanelor interesate de tehnici de prezentare, manageri şi angajaţi din toate departamentele, care doresc să folosească produsele Outlook și Power Point la un nivel profesional, persoane dinamice, mereu la curent cu noul, dornice să ţină pasul cu tehnologia pentru a evolua şi a fi performante.

Tematica

 

PowerPoint

  • Structura corectă a unei prezentări
  • Tipuri de slide-uri: utilizarea tipurilor predefinite și crearea de tipuri de slide-uri noi
  • Slide Master pentru crearea de șabloane și modificări pentru tipuri de conținut similar în întreaga prezentare
  • Reutilizarea slide-urilor folosite în altă prezentare
  • Reguli pentru prezentări de impact
  • Reguli de bună practică pentru crearea eficientă a prezentărilor

Outlook:

  • Stabilirea destinatarilor in functie de mesajul transmis (diferența dintre To, Cc și Bcc)
  • Subiectul emailului
  • Tipuri de mesaje și structurarea corecta a mesajului
  • Folosirea formularilor predefinite pentru mesaje recurente
  • Organizarea emailurilor: foldere, reguli, retention policy, categorii
  • Reguli de bună practică în comunicarea electronică

Lector

Luciana Bercean – formator autorizat, cu o experiență de peste 8 ani în livrarea de cursuri în domeniul IT, specializată în programele din suita Microsoft Office: Word, Excel, Access, PowerPoint și Outlook. Deține importante certificări în domeniu: Microsoft Certified Trainer (MCT), Microsoft Office Specialist Expert Excel 2016, expert ECDL

Durata şi perioada

Cursul are o durată de 8 ore de instruire teoretică şi practică (2 ore/zi) şi se desfăşoară în perioada 15 – 16 februarie 2021, între orele 1600 – 2000 

O altă serie a acestui curs este programată în perioada 17 – 18 mai 2021, între orele 1600 – 2000 

Înscrierea la curs se face prin completarea fişei de înscriere.

IBR va organiza cursul ONLINE, pe platforma ZOOM.

Atestarea

La finalul cursului, participanţii vor primi un certificat emis de IBR (sub egida membrilor fondatori: BNR şi ARB).

Pentru tariful cursului şi alte detalii vă rugăm să ne contactaţi telefonic sau prin e-mail.

Persoană de contact

Roxana Ivan

Specialist formare, IBR, email: roxana.ivan@ibr-rbi.ro;  tel: 0748 886 839


Formular de contact

Nume și prenume*

Institutie

Departament

Telefon*

Adresa de email*

Titlul cursului*

captcha

Scrie textul de mai sus:

Comentarii