Customer Care

Customer Care

    NOU

DESCRIERE

Seminarul vizează o trecere în revistă a conceptelor de bază în servirea clientelei (front office), abilitatea de a obţine rezultate – de a îndeplini scopuri şi obiective din arii variate. Această expertiză se poate aplica în cele mai diferite domenii, atât în legătură cu clienţii interni, externi sau cu echipa.

GRUPUL ŢINTĂ: personalul din front office din sucursale (casieri, manageri clienţi, directori de sucursală, personalul din departamentele de coordonare reţea, suport vânzări, etc.).

CONŢINUT

  • Conceptele de bază în servirea clientelei. Mediul concurenţial existent obligă să punem accentul pe eficienţă, calitate şi inovaţie
  • Succesul în atragerea clientelei. Activităţile se modifică permanent, la fel de rapid cum evoluţia tehnologiei generează oportunităţi noi, dar şi dificultăţi
  • Aspecte legate de îngrijorări (neînţelegeri, nemulţumiri, îngrijorări ce nu pot fi depăşite) şi modul de rezolvare a acestora
  • Abilităţi interpersonale de a obţine rezultate. Implementarea schimbării necesită flexibilitate, gândire şi abilităţi interpersonale
  • Pregătirea profesională şi personală pentru desfăşurarea activităţii în front office. Motivaţia, succesul
  • Atitudinea în servirea clientelei şi importanţa acesteia pentru reuşită
  • Aplicaţii şi exemple

LECTOR

Anca Tănase este Expert în cadrul Departamentului Structuri, Sizyng și Procese din Unicredit Bank Romania, având o experienţă de peste 30 de ani în domeniul bancar. Înainte de a se alătura, la începutul anului 2017, echipei Unicredit Bank, a mai lucrat în următoarele bănci: Banca Românească, Alpha Bank, Raiffeisen Bank și Banca Română de Comerț Exterior.

Parcursul profesional, plecând din zona de plăţi, evoluând spre aria de relații cu clienții și vânzări, apoi organizare și metodologie, completat cu experienţa acumulată din poziţia director de sucursală, o ajută în prezent să desfășoare activități importante în cadrul băncii și să raspundă eficient oricăror provocări.

Anca Tănase este licențiată a Facultății de Relații Economice Internaționale din cadrul Academiei de Studii Economice din București, deține un MBA de la City University Washington, având numeroase specializări în domeniile: marketing, management, tehnici comerciale internaționale, finanțe internaționale etc. Din 2009 este Formator autorizat, iar în 2013 a obținut Certificatul de Mediator Internațional – certificare ADR (Lloyds Register Netherlands).

DURATA CURSULUI

Cursul se desfăşoară pe durata a 8 ore.

PERIOADA DE DESFĂŞURARE

24 septembrie 2020, orele 9:00 – 17:00

Beneficiază de tarife speciale următoarele categorii de participanţi:

Înscrierea la curs se face prin completarea fişei de înscriere.

IBR va organiza cursul la sediul său, asigurând lector specializat, suport de curs, baza materială necesară şi servicii de catering (apă, ceai, cafea, sandwich, fruct, biscuiți).

Număr maxim de participanți: 20 de persoane, cu respectarea măsurilor de prevenție COVID 19 (conform HG nr. 476/2020 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României și măsurile care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 cu modificările aduse prin HG nr. 511/2020, art. 1, pct. 12, Anexa 3, care permite desfășurarea activităților de training și workshop-uri).

Vă rugăm să veniți la curs cu mască de protecție. În timpul cursului, se vor respecta regulile de distanțare fizică.

PERSOANĂ DE CONTACT

Gabriela Dumitrache, Specialist formare

Tel.:0748.886.822, e-mail: gabriela.dumitrache@ibr-rbi.ro

 


Formular de contact

Nume și prenume*

Institutie

Departament

Functie

Telefon*

Fax

Adresa de email*

Titlul cursului*

captcha

Scrie textul de mai sus:

Comentarii