Membrii fondatori
și

Customer Care

DESCRIERE

Seminarul vizează o trecere în revistă a conceptelor de bază în servirea clientelei (front office), abilitatea de a obţine rezultate – de a îndeplini scopuri şi obiective din arii variate. Această expertiză se poate aplica în cele mai diferite domenii, atât în legătură cu clienţii interni, externi sau cu echipa.

GRUPUL ŢINTĂ: personalul din front office din sucursale (casieri, manageri clienţi, directori de sucursală, personalul din departamentele de coordonare reţea, suport vânzări, etc.).

CONŢINUT

  • Conceptele de bază în servirea clientelei. Mediul concurenţial existent obligă să punem accentul pe eficienţă, calitate şi inovaţie
  • Succesul în atragerea clientelei. Activităţile se modifică permanent, la fel de rapid cum evoluţia tehnologiei generează oportunităţi noi, dar şi dificultăţi
  • Aspecte legate de îngrijorări (neînţelegeri, nemulţumiri, îngrijorări ce nu pot fi depăşite) şi modul de rezolvare a acestora
  • Abilităţi interpersonale de a obţine rezultate. Implementarea schimbării necesită flexibilitate, gândire şi abilităţi interpersonale
  • Pregătirea profesională şi personală pentru desfăşurarea activităţii în front office. Motivaţia, succesul
  • Atitudinea în servirea clientelei şi importanţa acesteia pentru reuşită
  • Aplicaţii şi exemple

LECTOR

Anca Tănase este Consilier Viceguvernator în cadrul Băncii Naţionale a României, ocupând anterior funcţia de expert în cadrul Departamentului Structuri, Sizing și Procese din Unicredit Bank Romania. Având o experienţă de peste 30 de ani în domeniul bancar, înainte de a se alătura echipei Unicredit Bank (la începutul anului 2017), a mai lucrat în următoarele bănci: Banca Românească, Alpha Bank, Raiffeisen Bank și Banca Română de Comerț Exterior.

Parcursul profesional, plecând din zona de plăţi, evoluând spre aria de relații cu clienții și vânzări, apoi organizare și metodologie, completat cu experienţa acumulată din poziţia director de sucursală, o ajută în prezent să desfășoare activități importante în cadrul băncii și să raspundă eficient oricăror provocări.

Anca Tănase este licențiată a Facultății de Relații Economice Internaționale din cadrul Academiei de Studii Economice din București, deține un MBA de la City University Washington, având numeroase specializări în domeniile: marketing, management, tehnici comerciale internaționale, finanțe internaționale etc. Din 2009 este Formator autorizat, iar în 2013 a obținut Certificatul de Mediator Internațional – certificare ADR (Lloyds Register Netherlands).

DURATA CURSULUI

Cursul se desfăşoară pe durata a 8 ore.

PERIOADA DE DESFĂŞURARE

15 mai 2024, orele 9:00 – 17:00

Înscrierea la curs se face prin completarea fişei de înscriere. O puteţi descărca de aici şi, după ce o completaţi, avem rugămintea să o transmiteţi responsabilului de curs, pe e-mail.

Cursul se va livra ONLINE, pe platforma ZOOM. Pentru detalii click aici.

La finalul cursului, participanţilor li se va transmite pe email un certificat, emis de IBR (sub egida membrilor fondatori: BNR şi ARB), cu 7 credite de dezvoltare profesională continuă (CPDs), in termen de 2 saptamani de la data cursului. Certificatul in format fizic poate sa fie ridicat de la sediul IBR, str. Negru Voda nr. 3, Bucuresti, sector 3.

Pentru tariful cursului şi alte detalii vă rugăm să ne contactaţi telefonic sau prin e-mail.

PERSOANĂ DE CONTACT

Mihaela Radu, Expert training

tel: 0748886807, e-mail: mihaela.radu@ibr-rbi.ro