Membrii fondatori
și

Digitalizarea serviciilor financiar – bancare

DATĂ SUSȚINERE CURS: 28 septembrie, 2022

OBIECTIV

Însuşirea de către participanţi a unui set de cunoştinţe teoretice și practice privind digitalizarea serviciilor financiar-bancare, care poate fi utilizat de către aceştia în activitatea proprie. Seminarul constituie o inițiere teoretică și practică a importanței digitalizării în activitatea curentă. Vom analiza studii de caz și soluții la diferite probleme întâmpinate.

GRUPUL ŢINTĂ

Seminarul este util personalului din bănci, IFN, companii de consultanță și chiar din industrie (cei care oferă soluții pentru activitatea financiar-bancară), din departamentele operaționale, inclusiv front-office, back-office analiza financiară, sales, soluții business, etc.

CONŢINUT

  • Noţiuni specifice de digitalizare;
  • Importanta digitalizării în activitatea zilnică;
  • Cum se implementează un produs şi înțelegerea rolului acestuia în luarea deciziilor;
  • Procesul de testare înaintea implementării;
  • Selectarea nevoilor prioritare de informaţii;
  • Procesarea, analiza şi sinteza informaţiilor implementate;
  • Diseminarea informaţiilor;
  • Impactul unui produs digitalizat asupra activității de business.
  • Studii de caz

LECTOR

AUREL CÂRSTEA are peste 20 de ani de experienţă în domeniul financiar-bancar, consultanță business și project manager pe sectorul de digitalizare. A absolvit ASE Bucuresti, Facultatea de Relații Economice Internaționale, deține Certificat de Management emis de Volksbank Management Academy Viena, etc. A deținut diverse funcții, la nivel de middle și top management în companii multinaționale: bănci, companii de consultanță, industrie și fond de garantare. Are o experiență vastă în project management, cu proiecte de impact la nivel național și a publicat articole de profil în ziare de specialitate.

DURATA CURSULUI

Cursul se desfăşoară pe durata a 4 ore.

PERIOADA DE DESFĂŞURARE

28 septembrie 2022, orele 16:00 – 20:00

Înscrierea la curs se face prin completarea fişei de înscriere. O puteţi descărca de aici şi, după ce o completaţi, o puteţi transmite responsabilului de curs, pe e-mail.

Cursul se va livra ONLINE, pe platforma ZOOM.

La finalul cursului, participanţilor li se va înmâna un certificat, emis de IBR (sub egida membrilor fondatori: BNR şi ARB), cu 4 credite de dezvoltare profesională continuă (CPDs).

Pentru tariful cursului şi alte detalii vă rugăm să ne contactaţi telefonic sau prin e-mail.

PERSOANĂ DE CONTACT: Delia Iordache – Specialist Organizare, e-mail: delia.iordache@ibr-rbi.ro; telefon: 0372.394.403