Membrii fondatori
și

Colectare creanțe – o altfel de abordare

DATĂ SUSȚINERE CURS: 11 martie, 2025

OBIECTIVE

Prin elementele conținute, cursul pune la dispoziția participanților o abordare nouă a activității de colectare creanțe, care le va permite:

  • să utilizeze metode și tehnici de identificare rapidă a tipologiei clientului de colectat și a strategiei de colectare ce trebuie aplicată;
  • să combine instrumentele de colectare pentru a maximiza rezultatele;
  • să cunoască ce informații sunt necesare pentru pregătirea contactării clientului;
  • să utilizeze tehnici și practici de control al dialogului și de responsabilizare a clientului;
  • să identifice situațiile când trebuie să ofere soluții clientului și ce soluții sunt indicate;
  • să abordeze procesul de colectare cu o atitudine optimistă si debordantă.

GRUP ȚINTĂ

Cursul se adresează angajaţilor ce ocupă funcţii de execuţie și coordonare din cadrul instituţiilor financiar – bancare şi firmelor specializate în colectarea debitelor, precum şi altor persoane care doresc să-şi dezvolte competenţe în domeniul colectării creanţelor.

CONŢINUT

  • Scopul și obiectivele activității de colectare din perspectiva tuturor părților implicate: stakeholder, colector, clientul restant
  • Organizarea activității. Instrumente utilizate în colectare, când și cum le folosim
  • Pregătirea contactului cu clientul. Elementele care cresc șansele de reușită
  • Pașii procesului de colectare. Negocierea și controlul dialogului
  • Bune practici în procesul de apelare telefonică și de vizitare a clientului
  • Soluții de remediere si când trebuie să le aplicăm
  • Studii de caz: situații deosebite – cum le tratăm cu succes?
  • Trucuri și sfaturi în activitatea de colectare

LECTOR

RĂZVAN HEISU este absolvent al Facultății de Management din cadrul Academiei de Studii Economice București şi are o experiență de peste 15 ani în domeniul bancar, din care, în ultimii 10 ani, a ocupat diverse poziții de conducere ale structurilor specializate în gestiunea creditelor problematice. În această perioadă de timp, principalele sale atribuții au vizat crearea, planificarea, implementarea și dezvoltarea în cadrul a diferite bănci a activităților de colectare, recuperare, executare silită, insolvență și restructurare credite persoane fizice și persoane juridice, fiind implicat în elaborarea cadrului de reglementare și a fluxurilor de lucru, a sistemelor de raportare, a  indicatorilor de performanță și a aplicațiior informatice pentru colectare – call  center, colectare pe teren, executare silită, restructurare credite. De asemenea, Răzvan este specializat în crearea regulamentelor de organizare si funcționare și gestionarea activității Comitetelor de Credite Neperformante. În prezent, Răzvan este Senior Collection Manager în cadrul unuia dintre cele mai importante e-money fintech-uri din lume.

PERIOADA DE DESFĂŞURARE

11 martie 2025, orele 13:00 – 17:00

Înscrierea la curs se face prin completarea fişei de înscriere. O puteţi descărca de aici şi, după ce o completaţi, avem rugămintea să o transmiteţi responsabilului de curs, pe e-mail.

Cursul se va organiza ONLINE, pe platforma ZOOM. Pentru detalii click aici.

La finalul cursului, participanţii vor primi un certificat, emis de IBR (sub egida membrilor fondatori: Banca Națională a României şi Asociația Română a Băncilor), cu 4 credite de dezvoltare profesională continuă (CPDs).

Pentru tariful cursului şi alte detalii vă rugăm să ne contactaţi telefonic sau prin e-mail.

PERSOANA DE CONTACT

dr. Sanda Voinescu, Specialist training

Tel: 0748 886 820, e-mail: sanda.voinescu@ibr-rbi.ro