OBIECTIV
Seminarul are ca scop familiarizarea participanților cu fundamentele Inteligenței Artificiale și prezentarea unor instrumente moderne, ușor de utilizat, care pot sprijini activitatea profesională în instituțiile financiare. Cursul îmbină partea teoretică (concepte, reglementări, implicații) cu demonstrații practice de utilizare a tool-urilor AI (ChatGPT, Gemini, Perplexity), inclusiv crearea unui GPT personalizat. Participanții vor dobândi o imagine clară asupra modului în care AI poate fi integrat în activitatea de zi cu zi, crescând productivitatea și sprijinind conformitatea cu cerințele reglementărilor europene.
GRUP ȚINTĂ
Specialiști și manageri din departamentele: strategie, risc, conformitate, digitalizare, IT, resurse umane, marketing și relații cu clienții.
Profesioniști din domeniul bancar interesați de înțelegerea conceptelor fundamentale de AI și utilizarea practică a instrumentelor moderne.
CONŢINUT
Ce este Inteligența Artificială: definiții, tipuri și evoluție
Machine Learning vs. Deep Learning vs. Generative AI
AI Act. Principalele reglementări și implicații pentru sectorul bancar
Cum putem folosi AI în activitatea profesională zilnică:
- Redactarea și structurarea documentelor
- Rezumate și sinteze de reglementări/ rapoarte
Generarea de drafturi de e-mailuri și prezentări
Demonstrații practice:
- Folosirea ChatGPT/ Gemini pentru sarcini profesionale
- Crearea unui GPT personalizat (GPTs) pentru o temă specifică
Prezentarea unor tool-uri de automatizare (n8n, Zapier), la nivel conceptual
Limite, riscuri și etică în utilizarea AI
LECTOR
Vlad LUJANSCHI, cu experiență solidă în analiza și managementul proiectelor de digitalizare atât în mediul privat, cât și în organizații internaționale precum United Nations, WHO și OSCE. Absolvent al Facultății de Inginerie Aerospațială și deținător al unui master în Management Science & Engineering la Huazhong University of Science & Technology (China). Fondator Ai4Business, inițiativă dedicată educării și sprijinirii companiilor în integrarea inteligenței artificiale în procesele lor.
DURATA ȘI PERIOADA DE DESFĂŞURARE
Cursul se desfăşoară pe durata a 4 ore.
20 noiembrie 2025, orele 13:00 – 17:00
Înscrierea la curs se face prin completarea fişei de înscriere. O puteţi descărca de aici şi, după ce o completaţi, o puteţi transmite responsabilului de curs, pe e-mail.
Cursul se va organiza ONLINE, pe platforma ZOOM.
La finalul cursului participanţii vor primi, pe email, suportul de curs în format pdf şi linkul pentru evaluarea cursului.
În termen de max. 2 săptămâni de la data cursului, tot pe email, vor primi şi un certificat, emis de IBR (sub egida membrilor fondatori: BNR şi ARB), cu 7 credite de dezvoltare profesională continuă (CPDs). Certificatul în format fizic poate să fie ridicat de la sediul IBR, str. Negru Vodă nr. 3, Bucureşti, sector 3.
Pentru tariful cursului şi alte detalii vă rugăm să ne contactaţi telefonic sau prin e-mail.
PERSOANĂ DE CONTACT:
Alina IONIŢĂ BURLACU – Training Specialist;
Mobil: 0749.011.331
e-mail: alina.ionita@ibr-rbi.ro