ADMINISTRAREA AFACERILOR ÎN MEDIUL ONLINE

ADMINISTRAREA AFACERILOR ÎN MEDIUL ONLINE

online

   

DESCRIERE

Introducere în administrarea afacerilor online, înţelegerea tehnicilor de administrare în mediul online la îndemâna antreprenorilor şi companiilor.

GRUPUL ŢINTĂ

Antreprenori, angajaţi din instituţii publice, angajaţi din companii private, persoane care doresc să se familiarizeze sau să înfiinţeze o afacere online

CONŢINUT

  • Modele de afaceri pe internet
  • Avantaje competitive, inovaţii distruptive si oportunităţi în mediul online
  • Aplicaţii de e-business
  • Produse şi servicii online
  • Managementul resurselor umane în mediul online
  • Politica de preţ în mediul online
  • Instrumente de comunicare în mediul online
  • Confidenţialitatea, încrederea şi protecţia datelor în mediul online

Mihaela-Cornelia DANconsultant marketing; conf. univ. dr. la ASE București, Facultatea de Administrarea Afacerilor cu predare în limbi străine (FABIZ). Este membru în corpul profesoral al MBA-ului Romano-German și MBA în Energie, programe dezvoltate în cadrul FABIZ.

Îmbinând o experiență didactică și practică de peste 15 ani, Mihaela și-a consolidat pregătirea printr-un doctorat în marketing. Pe parcursul carierei a acumulat experiență aplicată în marketing, lucrând în acest domeniu, la o companie românească. De asemenea, a fost implicată într-o serie de proiecte naționale și internaționale cu focus pe marketing internațional, dezvoltare regională, mediul european de afaceri, etc.

În prezent, Mihaela conduce un centru de sprijin pentru start-up-uri în cadrul ASE și este administratorul propriei afaceri.

De asemenea, Mihaela este lector/expert asociat al IBR, susţinând cu succes seminarii în domeniul marketing şi publicitate online.

PERIOADA DE DESFĂŞURARE

25 februarie 2021, orele 9.00 – 17.00

Cursul se va livra ONLINE, pe platforma ZOOM

Cursanţii vor avea nevoie de un laptop sau tabletă și conexiune la internet.

Invitaţia este generată de către lector sub forma unui link, care va fi transmis cursanţilor de către organizator, cu o zi înainte de data de începere a cursului. Cursanţii trebuie să acceseze linkul primit la data şi ora cursului.

 

Înscrierea la curs se face prin completarea fişei de înscriere.

La finalul cursului, participanţilor li se va înmâna un certificat, emis de IBR (sub egida membrilor fondatori: BNR şi ARB), cu 7 credite de dezvoltare profesională continuă (CPDs).

PERSOANA DE CONTACT

Roxana Ivan

Specialist formare

Telefon: 372394453; Telefon mobil: 0748 886 839

e-mail: roxana.ivan@ibr-rbi.ro


Formular de contact

Nume și prenume*

Institutie

Departament

Telefon*

Adresa de email*

Titlul cursului*

captcha

Scrie textul de mai sus:

Comentarii