NOU ONLINE Restructurarea proactivă pentru companii – noua normalitate

NOU ONLINE Restructurarea proactivă pentru companii – noua normalitate

 

 online

  NOU

 

Primăvara anului 2020 a adus omenirea în fața unei conjuncturi pe cât de neașteptate, pe atât de dificil de abordat cu instrumente clasice – o eră glaciară în mijlocul unei oaze tropicale de prosperitate. Preț de câteva luni Lumea (așa cum o știam noi) a avut alte priorități. La fel ca celebra soluție inventată de programatori, mașinăria a încercat să se deviruseze cu instrucțiunea bine-cunoscută: shut down and restart! Prima parte a fost dureroasă, dar simplă. Provocarea pentru supraviețuitori abia acum vine: ce urmează?

 

În mod evident un tsunami de companii în dificultate, care se vor îndrepta spre bănci pentru a alimenta combustibil înainte de a tura motoarele. Numai că de data aceasta CEVA va fi diferit față de celelalte crize, pentru care ne credeam pregătiți. Nu vor supraviețui neapărat cei mai mari sau puternici, ci aceia care se vor adapta cel mai credibil și repede la noile așteptări din mediul socio-economic. Un lucru va rămâne însă la fel: vor merge mai departe aceia care știu ce au de făcut și pot antrena resursele necesare.

 

În acest context, sistemul bancar devine dublu catalizator – prin facilitarea accesului la finanțare și prin consolidarea unui climat de încredere reciprocă între jucătorii din piață. Acele bănci care se vor afirma drept centre de excelență, prin restructurare pro-activă și finanțare de proiecte investiționale adaptate noii normalități, se vor număra printre câștigătorii acestei perioade istorice.

 

Seminarul de față se adresează prin urmare salariaților din astfel de bănci și urmărește dezvoltarea unor abilități noi, de analiză orientată spre viitor, de comunicare și negociere constructivă, astfel încât la final participanții să se poată baza pe capacitatea proprie de adaptare la noua normalitate, în considerarea beneficiului părților implicate.

 

 

OBIECTIVE

 La finalul celor patru ore de seminar, participanţii vor fi pregătiți să:

  • diferențieze semnalele de avertizare de natură economică de cele structurale,
  • coreleze apetitul de risc al băncii cu soluțiile de finanțare și/sau restructurare de care are nevoie compania aflată în dificultate,
  • comunice pro-activ (și constructiv!) cu toate părțile implicate în procesul de restructurare și să determine cea mai eficientă abordare a relației de creditare,
  • documenteze corespunzător decizia,
  • urmărească derularea soluțiilor implementate și să adapteze cadrul relațional și cel contractual la evoluții ulterioare, în caz de necesitate, în timp real.

 

GRUP ŢINTĂ

Personal bancar cu responsabilitate directă în administrarea relației cu companii afectate de întreruperea activității economice în primăvara anului 2020.

 

PREZENTAREA LECTORULUI

 Georgina Popescu

Absolventă a Facultății de Relații Economice Internaționale din cadrul A.S.E. (nivel post-universitar / Tranzacții Intra-Europene), Georgina este formator autorizat, Coach și practician NLP (International Practitioner – Classic Code), având multiple certificări profesionale atât în domeniul bancar cât și în managementul proiectelor și proceselor (Global Financial Compliance, BPMS, Project Management, 6 Sigma – Green Belt).

Cu o experiență de 20 de ani în domeniul creditării companiilor, Georgina a gestionat încă din 2009 portofolii semnificative de credite neperformante, contribuind la consolidarea unor procese funcționale și echipe de specialiști în domeniu, atât în România cât și la nivel regional. Georgina a participat la mese rotunde si conferințe regionale organizate de Banca Mondială, Insol Europe, Smithnovak, ICM, Ziarul Financiar. În prezent, Georgina colaborează atât cu sistemul financiar-bancar (membru non-executiv independent în comitete, consultant pentru eficientizarea proceselor și transformare digitală), cât și cu membrii ai comunității de afaceri, în direcția identificării și implementării unor soluții de dezvoltare sau redresare durabilă.

„Una dintre măsurile succesului este dată de naturalețea cu care îmbini cunoștințele teoretice cu soluțiile practice prin comunicare constructivă, înțelegerea și asumarea riscurilor, integritate și respect față de ceilalți.” – Georgina Popescu

 

DURATA ŞI PERIOADA DE DESFĂŞURARE A CURSULUI

Cursul se desfăşoară pe durata a 4 ore.

30 iunie 2020, orele 10:00 – 14:00

Cursul se va livra ONLINE, pe platforma Zoom

Cursanţii vor avea nevoie de un laptop sau tabletă și conexiune la internet.

Mai precis: vom folosi platforma ZOOM, care pentru cursanţi este o platformă gratuită şi care nu necesită crearea unui cont. Cursanţii vor avea nevoie de un calculator (laptop), dotat cu sistem de operare MINIM WINDOWS 7, placă de sunet integrat şi browserul Chrome. În cazul în care accesul la un calculator nu este posibil, cursanţii pot accesa întâlnirea online şi de pe telefon cu condiţia de a-şi fi descărcat şi instalat înainte aplicaţia. Ideal ar fi totuşi un calculator pentru condiţii optime de vizualizare. 

Invitaţia este generată de către lector sub forma unui link, care va fi transmis cursanţilor de către organizator, cu o zi înainte de data de începere a cursului.

Cursanţii trebuie să acceseze linkul primit la data şi ora cursului.

Pentru siguranţă vom face împreună cu participanţii câteva teste, înainte de începerea cursului.

Pentru a înţelege cât de uşor este de accesat platforma ZOOM, puteţi urmări acest video: https://youtu.be/fVRReTFe5Lg 

La finalul cursului, participanţilor li se va înmâna un certificat, emis de IBR (sub egida membrilor fondatori: BNR şi ARB), cu 4 credite de dezvoltare profesională continuă (CPDs). Plata se va face integral, cu cel puţin patru zile înainte de începerea cursului, în contul Institutului Bancar Roman numărul RO93BTRLRONCRT0261315401, deschis la Banca Transilvania, Sucursala Lipscani (pe ordinul de plată va rugăm să specificaţi numele cursanţilor şi titlul cursului).

În cazul în care un participant anunţă retragerea sa de la curs cu 1-2 zile, înainte de începerea cursului, din taxa de participare se reţine un procent de 17 %. În cazul în care un participant anunţă retragerea la data începerii cursului, taxa de participare nu se mai restituie. În toate cazurile există posibilitatea înlocuirii participantului retras cu un alt participant, caz în care nu se percepe nici o penalizare.

 

Pentru tariful cursului şi alte detalii vă rugăm să ne contactaţi telefonic sau prin e-mail.

 

PERSOANA DE CONTACT:

Georgiana Gojgărea                                                                                              

Training specialist                                                                                    

Telefon: 0748.886.819

e-mail: georgiana.gojgarea@ibr-rbi.ro


Formular de contact

Nume și prenume*

Institutie

Departament

Functie

Telefon*

Fax

Adresa de email*

Titlul cursului*

captcha

Scrie textul de mai sus:

Comentarii