DESCRIERE
Seminarul aprofundează cerintele în materia cadrului de administrare a riscurilor, cu impact asupra responsabilităților persoanelor cu funcții cheie de execuție, prevăzute în proiectul de modificare a Regulamentului 5/2013.
Un aspect fundamental va fi reprezentat de contribuția persoanelor cu funcții cheie de execuție la consolidarea unei culturi organizaționale robuste de administrare a riscului. în acest sens, vor fi analizate în detaliu competențele necesare ale persoanelor cu funcții cheie de execuție pentru a dezvolta un cadru adecvat de administrare a riscurilor, cu accent pe cele cu contribuție semnificativă în planul profilului, strategiei și apetitului la risc.
GRUPUL ŢINTĂ
Specialişti din departamentele: executivi, manageri din departamentele Riscuri, Audit, Conformitate, analişti de risc, auditori, analişti financiari, etc.
CONŢINUT
- Elemente fundamentale ale cadrului de administrare a activității: rolul persoanelor cu funcții cheie
- Criterii de evaluare a politicilor de implementare a cadrului intern de administrare a activității
- Cerințe de adecvare a personalului cu funcții cheie de execuție
- Evaluarea riscurilor semnificative: rolul persoanelor cu funcții cheie de execuție
- Competențe și aptitudini necesare ale persoanelor
Lector internaţional
PERIOADA DE DESFĂŞURARE
24 februarie 2023, orele 10:00 – 18:00.
Înscrierea la curs se face prin completarea fişei de înscriere. O puteţi descărca de aici şi, după ce o completaţi, o puteţi transmite responsabilului de curs pe e-mail.
Cursul se va livra ONLINE, pe platforma ZOOM.
La finalul cursului, participanţilor li se va înmâna un certificat, emis de IBR (sub egida membrilor fondatori: BNR şi ARB), cu 7 credite de dezvoltare profesională continuă (CPDs).
Pentru tariful cursului şi alte detalii vă rugăm să ne contactaţi telefonic sau prin e-mail.
PERSOANĂ DE CONTACT:
Dr. SAVU EMANUELA, Training Manager
Tel.: 0748.886.803, e-mail: emanuela.savu@ibr-rbi.ro